گسترش فولاد اصلی‌ترین مدعی قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور است

گسترش فولاد اصلی‌ترین مدعی قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز گفت: قطعاً تیم ما یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور است و با توجه به اینکه فینال رقابت‌ها در شهر تبریز برگزار می‌شود، امید زیادی به قهرمانی این دوره از مسابقات داریم.

فرید صائبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره برد تیمش در دربی والیبال نشسته تبریز اظهار کرد: به دلیل اینکه مقابل یک تیم جوان و کاملاً بومی قرار گرفته بودیم، یک بازی خوب را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما هم بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون بسیار آماده نشان داده‌اند و با ارائه یک نمایش جذاب یک برد قاطعانه را کسب کردند.

سرمربی تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز درباره انتظاراتش از بازیکنان خود تصریح کرد: به طور قطع تیم ما یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور است و با توجه به اینکه فینال رقابت‌ها در شهر تبریز برگزار خواهد شد، امید زیادی به قهرمانی این دوره از مسابقات داریم.

وی تأکید کرد: تمام تلاشمان را به کارخواهیم گرفت تا با دعای خیر مردم و حمایت مسئولان به مقام قهرمانی برسیم.

صائبی درباره بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما متشکل از چند یار ملی‌پوش و جوان یک تیم خوب را تشکیل داده‌اند که انگیزه بسیاری برای ادامه مسابقات دارند و ما می‌توانیم با این ترکیب در آینده به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه قول قهرمانی نمی‌دهد، گفت: هیچ‌کسی نمی‌تواند چنین قولی به هواداران بدهد اما این وعده را به مردم تبریز می‌دهیم که نهایت تلاشمان را به کارخواهیم گرفت تا در انتهای فصل شرمنده آن‌ها نشویم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon