مرادی: برگزاری جشنواره مطبوعات استانی سبب افزایش کیفیت نشریات می‌شود

مرادی: برگزاری جشنواره مطبوعات استانی سبب افزایش کیفیت نشریات می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر مسئول هفته‌نامه فخر لرستان گفت: برگزاری جشنواره محلی مطبوعات از موضوعاتی است که برای ارتقا و کیفیت فعالیت مطبوعات تاثیرگذار است چرا که در این جشنواره‌ها با مقایسه و رتبه بندی پیشرفت نشریات را به دنبال دارد.

فرج مرادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، اظهار کرد: چند سالی است که جشنواره مطبوعاتی در استان لرستان برگزار نشده است که از مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد لرستان می خواهیم این جشنواره در استان لرستان برگزار شود.

‌وی افزود: ما باید پله ها را یکی یکی سپری کنیم  و پیش رویم و گام نخست، برگزاری جشنواره های محلی است تا بتوانیم پس از آن در جشنواره های منطقه ای و ملی حضور فعال و نتیجه بخشی داشته باشیم.

مدیر مسئول هفته نامه فخر لرستان با اشاره به فایده‌های برگزاری جشنواره‌های محلی مطبوعات عنوان کرد: برگزاری همه‌ساله و منظم جشنواره‌های محلی سبب می‌شود که رسانه‌های محلی با دور هم جمع شدن و تبادل افکار دانش آنها ارتقا یابد و علاوه بر آن مردم نیز با زحمات و فعالیت های این قشر آشنا می شوند.

مرادی خاطرنشان کرد: از اهداف برپایی جشنواره‌های مطبوعات ارتقاء سطح کیفی و کمی  مطبوعات است و این در حالی است که در استان لرستان مشکلات کمی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد برطرف شده است.

وی با اشاره به این که مسئولان و اصحاب رسانه در جهت رسیدن به اهداف باید یک رقابت سالم به وجود آورند، تصریح کرد: برگزاری جشنواره محلی مطبوعات از موضوعاتی است که برارتقاء کیفیت فعالیت مطبوعات تاثیر گذار است چرا که دراین جشنواره‌ها  با مقایسه کردن آنها و رتبه بندی  سبب ایجاد رقابت می‌شود و پیشرفت را به دنبال دارد و در جشنواره های بزرگتر ما نیز می توانیم کیفیت بیشتری را به نماش بگذاریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon