نمایشگاه هنرهای تجسمی خوشنویسی در اسدآباد برپا می‌شود


نمایشگاه هنرهای تجسمی خوشنویسی در اسدآباد برپا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی خوشنویسی و نمایشگاه آرم نیز در محل ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، علی صفری در کارگروه فرهنگ، هنر و تربیت‌بدنی شهرستان اظهار کرد: بیست و دومین هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 24 آبان تا 1 آذر برگزار می‌گردد که همزمان با سراسر کشور برنامه‌هایی در شهرستان اسدآباد نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب در جامعه بسیار تأثیرگذار است و غذای روح بشر خوانده می‌شود که همه مردم از آن استفاده می‌کنند و از مزایای وجودی کتاب بهره می‌برند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد برنامه شاخص این هفته را برگزاری نمایشگاه کتاب دانست و بیان کرد: این نمایشگاه توسط یک ناشر تهرانی با 1500 عنوان کتاب و 10 هزار جلد کتاب با 30 درصد تخفیف از 24 آبان ماه در میدان امام خمینی (ره) شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در این نمایشگاه به دنبال این هستیم تا کتاب‌هایی با محتوای علمی و فرهنگی عرضه کنیم و تمامی کتاب‌هایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود همگی مربوط به 5 سال اخیر هستند.

صفری اظهار کرد: در این هفته همچنین در 50 مدرسه شهرستان نیز نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود که دانش آموزان می‌توانند کتاب‌ها را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.

صفری اظهار کرد: در طول این هفته نمایشگاه هنرهای تجسمی خوشنویسی و نمایشگاه آرم نیز در محل ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 8 صبح الی 4 بعدازظهر از این نمایشگاه دیدن نمایند.

وی افزود: در طول این هفته کتاب‌هایی به عناوین فرهنگی و هنری به ادارات مختلف شهرستان اهدا می‌شود تا با این کار فرهنگ اهدا کتاب در بین ادارات شهرستان نشر یابد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان از تجلیل اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و گفت: در این هفته از اعضای نمونه کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نویسندگان تجلیل می‌شود.

وی تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را 50 کانون دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 کانون فرهنگی و هنری نیز به تعداد کانون‌های شهرستان افزوده شده است.

صفری از برگزاری جلسه نقد کتاب کودک در ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی جلسه نقد کتاب با حضور کتاب‌خوانان شهرستان اسدآباد در محل انجمن ادبی شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon