اعتبارات شهرستان بیله سوار ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد

اعتبارات شهرستان بیله سوار 100 درصد تخصیص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: اعتبارات سال ۹۳، ۱۰۰ درصد تخصیص می یابد و بودجه تخصیص یافته به شهرستان از منابع مختلف، ۳۶ میلیارد تومان بوده که تا پایان سال به صورت کامل واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم ظهر امروز در جلسه کمیته جذب اعتبارات شهرستان بیله سوار اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند و دولت تدبیر و امید در راستای تحقق آن گام های خوبی برداشته به طوری که بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد کاهش تورم و رشد اقتصادی در کشور هستیم و با برنامه های دولت شاهد رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم می‌شویم.

وی گفت: اعتبارات سال 93، 100 درصد تخصیص می یابد و بودجه تخصیص یافته به شهرستان از منابع مختلف، 36 میلیارد تومان بوده که از این میزان 50 درصد واریز شده و در 9 ماهه سال به 75 درصد می رسد و مابقی نیز تا پایان سال واریز می شود.

فرماندار شهرستان بیله سوار بیان کرد: با تخصیص کامل اعتبارات و اجرای پروژه های شهرستان، منطقه شاهد تحول و شکوفایی اقتصادی شده و بسیاری از موانع و کاستی ها درمسیر توسعه استان برطرف می شود.

حلیم با بیان اینکه مدیر باید بتواند زمان و شرایط بحرانی و بی پولی را مدیریت کند، افزود: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و مردم باید از نتیجه عملکرد ما رضایت داشته باشند که انتظار داریم مسئولان ادارات بیش از این پیگیر پروژه های تحت مدیریت خود و جذب اعتبارات باشند.

وی اظهار کرد:‌ امیدواریم با تلاش و پیگیری مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه های مختلف در شهرستان بتوانیم تمامی اعتبارات را در مسیرهای هدفگذاری شده تخصیص داده و زمینه توسعه شهرستان را به ویژه به لحاظ اقتصادی و رفع بیکاری و ایجاد فرصت های اشتغال فراهم کنیم.

فرماندار بیله سوار با تبریک روز ملی کیفیت به صاحبان صنعت و تولید و خدمات تصریح کرد: در دنیای رقابتی امروز کیفیت و استانداردسازی تولیدات و خدمات برای موسسات و بنگاه های تولیدی و خدماتی و نیز کشورها امری حیاتی بوده و در اجرای پروژه ها باید به کیفیت و استاندارد توجه شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon