از دلداری نعمت زاده به تولیدکنندگان تا فرار از دست خبرنگاران

از دلداری نعمت زاده به تولیدکنندگان تا فرار از دست خبرنگاران

خبرگزاری تسنیم: وزیر صنعت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد اما دو سوال اصلی را در مورد کیفیت و قیمت خودرو بی پاسخ گذاشت. نعمت زاده از احتمال پایین آمدن قیمت خودرو تا پایان سال اظهار بی اطلاعی کرد و اذعان داشت " پایین آمدن قیمت خودرو دست ما نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ساعت 11 صبح امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق ایران به بازدید از غرفه های این نمایشگاه پرداخت. خبرنگاران که با اطلاع رسانی قبلی روابط عمومی وزارت نیرو در محل بازدید وزیر صنعت حضور داشتند، تمایل خود را به پاسخگو بودن وزیر برای سوالات مورد نظر خود از انتقاد معاون اجرایی رئیس جمهور به کیفیت خودروها تا واردات گسترده سیگار ابراز داشتند که نعمت زاده انجام مصاحبه مطبوعاتی را به پایان بازدید از سالن اول موکول کرد.

وزیر صنعت که انتظار روبه رو شدن دوباره با خبرنگاران پس از بازدید 15 دقیقه ای خود از سالن اول را نداشت، در مواجه با جمع خبرنگاران گفت "حرفی برای گفتن ندارم". خبرنگاران که با پاسخگو نبودن نعمت زاده؛ میدان پرسش از وزیر را خالی نکردند، پس از بازدید وی از سالن دوم مجددا بر سر راه وزیر قرار گرفتند تا شاید به وزیر صنعت یادآوری شود که یک مقام مسئول باید در حوزه تحت مدیریت خود پاسخگو باشد. نعمت زاده اینبار اعلام کرد : "تا آقای غفوری نیاید من حرفی نمی زنم" اسم آقای غفوری برای خبرنگاران حوزه انرژی آشنا نبود اما خیلی زود متوجه شدیم که وکیل مورد اعتماد آقای نعمت زاده که جز در حضور وی حاضر به مصاحبه نیست کسی نیست جز مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت.

دقایقی نگذشته بود که فرد مورد نظر آقای وزیر در جمع همراهان ایشان حاضر شد و خبرنگاران که حرف نزدن‌های وزیر صنعت آنها را خسته نکرده بود، بار دیگر از نعمت زاده خواستند که به سوالاتشان پاسخ دهد. نعمت زاده اینبار با خنده گفت: "شما خبرنگاران پشتکار خوبی دارید"

اگرچه وزیر صنعت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد اما دو سوال اصلی را در مورد کیفیت و قیمت خودرو بی پاسخ گذاشت. نعمت زاده در حالی از احتمال پایین آمدن قیمت خودرو تا پایان سال اظهار بی اطلاعی کرد و اذعان داشت " پایین آمدن قیمت خودرو دست ما نیست" که اصلی ترین نهاد و به عبارتی سازمان مادر در سنجش ارزش خودرو؛ وزرات صنعت، معدن و تجارت است.

وزیر صنعت همچنین در مقابل سوالاتی در مورد سیگار، مس و ... بدون واکنش پاسخ داد اما نوبت پاسخ به سوال کیفیت خودروهای تولید داخل که رسید، اذعان داشت "اینجا نمایشگاه برق است، در مورد باقی مسائل در جلسه ای دیگر صحبت کنیم و اگر سوال در مورد صنعت برق دارید بپرسید. " البته برخی رسانه ها، صحبت امروز وزیر صنعت در حاشیه نمایشگاه برق را به گونه ای انتشار داده اند که وزیر صنعت از کیفیت تولید داخلی خودروها حمایت کرده است، در حالی که نعمت زاده حتی حاضر به حمایت از کیفیت خودروهای تولید داخل در جمع خبرنگاران نشد.

در جریان بازدید نعمت زاده از غرفه های نمایشگاه برق امسال، تولیدکنندگان که حضور یکی از مسئولان ارشد دولتی را برای بیان مشکلات خود فرصت مغتنمی دیده بودند، با حرارت هر چه تمام تر مشکلات خود را با وزیر صنعت مطرح می کردند و نعمت زاده نیز پس از شنیدن مشکلات صنعتگران از تکرار جمله کوتاهی استفاده می کرد "درست می شود" و این اظهار نظر نعمت زاده شاید امیدی بود برای تولیدکنندگان از سوی عضو کابینه "دولت تدبیر و امید"

متن مصاحبه امروز وزیر صنعت در جمع خبرنگاران در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق ایران را بدون دخل و تصرف در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه