طرح اتوبوس سیار سلامت در کرج اجرا می‌شود


طرح اتوبوس سیار سلامت در کرج اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور اجتماعی شهرداری کرج گفت: اتوبوس سیار سلامت خریداری شده و در حال تجهیز است تا بتوانیم در حوزه سلامت از خدمات آن بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محسن برجی در همایش بزرگداشت روز جهانی دیابت که با حضور رئیس انجمن دیابت ایران، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین استانی ظهر امروز در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارهای مربوط به حوزه اجتماعی شهرداری کرج که زیر نظر معاونت فرهنگی اجتماعی است، رسیدگی به بخش سلامت است.

وی افزود: با توجه به اینکه مسئولیت مستقیم در این حوزه به عهده شهرداری نیست اما پیگیری‌های مناسبی در حوزه سلامت و پیشگیری انجام شده و قدم‌های مثبتی در این راه برداشته شده است.

برجی احداث خانه‌های سلامت در سطح شهر را از جمله اقدامات مفید و موثر در این زمینه خواند و خاطرنشان کرد: خانه‌های سلامت موجود در سطح شهر ششمین سال فعالیت خود را آغاز کرده است و در این راستا 530 همایش در حوزه سلامت برگزار شده است.

مدیر امور اجتماعی شهرداری کرج بیان کرد: طرح سلامت و ورزش در مدارس با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان با همکاری و مساعدت شورای شهر کرج تصویب شد و 120 مدرسه در حوزه ورزش و پیشگیری تا یک ماه آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: اتوبوس سیار سلامت خریداری شده و در حال تجهیز است تا بتوانیم در حوزه سلامت از خدمات آن بهره‌مند شویم.

برجی افزود: اجرای طرح سلامت در مساجد سطح شهر از فعالیت‌هایی است که در 6 سال گذشته انجام شده و هر روز بیش از پیش برای قوی‌تر شدن آن تلاش می‌کنیم.

وی با تاکید بر شعار "پیشگیری بهتر از درمان است" گفت: به دنبال این هستیم که با هم‌افزایی بین شهرداری و دیگر ارگان‌ها بتوانیم در حوزه سلامت قدم‌های خوبی برداریم.

مدیر امور اجتماعی شهرداری کرج تصریح کرد: فعالیت‌هایی که تاکنون در این زمینه در شهرداری انجام شده حاصل تلاش همه مجموعه مدیریت شهری است و امید است این همکاری و تعامل بیش از پیش ادامه یابد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon