۱۱ درصد اعتبارات عمرانی دیلم به حوزه سلامت اختصاص دارد


11 درصد اعتبارات عمرانی دیلم به حوزه سلامت اختصاص دارد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دیلم گفت: امسال به حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیلم توجه جدی شده بگونه‌ای که ۱۱ درصد کل اعتبارات تملک دارایی این شهرستان معادل ۲۳ میلیارد ریال به این حوزه تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، قاسم قائدی بعداز ظهر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت سبب حل مشکلات مردم در بخش سلامت شده اظهار کرد:  اجرای این طرح که سبب کاهش هزینه‌های پرداختی مردم به بیمارستان‌های دولتی شده رضایت مندی مردم در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیماران در شهرها 10 درصد و در روستاها پنج درصد هزینه‌های بستری را می‌پردازند، بیان کرد: مرحله دوم طرح نظام سلامت در حوزه بهداشت و با هدف ارتقا خدمات و بهبود رضایت بیماران بود.

فرماندار دیلم با بیان اینکه  مرحله اول و دوم زمینه را برای اجرای مرحله سوم فراهم کرد گفت:  مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت از 15 آبان با هدف واقعی کردن تعرفه‌ها و کاهش پرداختی  ویزیت پزشکان اجرا شد.

قائدی با اشاره به اینکه روند اجرایی ترمیم بیمارستان دیلم مطلوب است تصریح کرد: امیدواریم اتاق عمل، بخش بستری و درمان و تغییر فضای داخل بیمارستان را در موعد مقرر تکمیل شود.

وی با بیان اینکه 11 درصد اعتبارات تملک دارایی دیلم به حوزه سلامت تخصیص یافته است گفت:  امسال 23 میلیارد ریال از سهم اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیلم، معادل حدود 11 درصد کل اعتبارات به فصل بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon