آزمون سراسری معارف مهدویت در خراسان شمالی برگزار می‌شود

آزمون سراسری معارف مهدویت در خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان شمالی گفت: نخستین آزمون معارف مهدویت همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، شیرالله عصمتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آزمون همزان با جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) در 12 دی ماه امسال برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام تنها از طریق پورتال جامع مهدویت به نشانی mahdaviat.ir  انجام می‌شود و عموم افراد بالای 15 سال و علاقه‌مند به مباحث مهدویت تا پایان روز 15 آذر ماه امسال مهلت دارند تا در این آزمون شرکت کنند.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان شمالی اظهار کرد: عضویت در پورتال از طریق ارسال نام و نام خانوادگی به صورت پیامک به شماره 300013 امکان پذیر است.

عصمتی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود 15 هزار نفر از مردم خراسان شمالی در این آزمون شرکت کنند.

وی درباره جوایز این مسابقه گفت: سه نفر اول و برگزیده استانی در این آزمون به ترتیب کمک هزینه سفر حج عمره، عتبات عالیات و نیز 2.5 میلیون ریال کمک هزینه سفر به مشهد و یا قم مقدس را دریافت می‌کنند.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان شمالی افزود: 9 نفر برگزیده کشوری نیز هر کدام 20 میلیون ریال هدیه می‌گیرند.

عصمتی اظهار کرد: سنجش میزان معلومات عمومی اقشار مختلف از مهدویت، بررسی میزان تاثیرگذاری دوره های آموزشی برگزار شده و نیز کسب آمادگی برای استقبال از روز جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) از اهداف برگزاری این آزمون است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon