امیری‌نژاد: ظرفیت‌ رسانه‌های شهرستانی در نمایشگاه مطبوعات استفاده شود

امیری‌نژاد: ظرفیت‌ رسانه‌های شهرستانی در نمایشگاه مطبوعات استفاده شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج رسانه استان فارس گفت: فضای حضور و استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌های شهرستانی باید در نمایشگاه مطبوعات فراهم شود.

میلاد امیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه بیمه و مشکل مسکن از دغدغه‌های مهم اهالی رسانه است، اظهار کرد: کمرنگ شدن مرز بازاریابی و خبرنگاری و رواج دلالی خبر یکی از نگرانی‌های مهم است که اصحاب رسانه و مسئولان برای رفع آن باید تلاش کنند. 

مسئول بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه یکی از دلایل کم دیده شدن اخبار استان‌ها در سطح ملی این است که اخبار استان‌ها در سطح ملی اولویت دسته چندم دارد و رسانه‌ها ملی چندان مقید به انعکاس آن نبوده و جزئی‌ترین اخبار پایتخت را بر خبرهای کلان شهرستان‌ها ترجیح می‌دهند، افزود: ضعف ارتباط رسانه‌های استانی با رسانه‌های ملی نیز در کم‌رنگ شدن اخبار استان‌ها موثر است.

وی درمورد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های جانبی نمایشگاه و فعالیت غرفه‌ها طبیعتا در روند کار رسانه‌ها و آشنایی مردم با رسانه‌ها مفید است.

امیری‌نژاد از این مسئله که رسانه‌های استانی فرصت کمتری برای استفاده و بازدید از نمایشگاه برایشان فراهم می‌شود ابراز گلایه و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه مطبوعات زمانی می‌تواند موثر و مفید باشد و اهداف آن محقق شود که شاهد تمرکززدایی در این بخش باشیم و فضای حضور و استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌های شهرستانی نیز فراهم شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات می‌تواند با ایجاد فضای تبادل نظر و تجریبات اهالی رسانه پایتخت و استان‌ها به رفع مشکلات و تعالی رسانه‌های کشور کمک شایانی کند.

مسئول بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند مصلح و مخرب باشند، بیان کرد: رسانه انقلابی باید آموزنده باشد و به مخاطب قدرت دهد همچنین رسانه‌ها باید رسالت خود را در حوزه فرهنگ بشناسد همانطور که در زمینه ورزش و بهداشت شناخته‌اند.

وی با تاکید بر انتقال صحیح اخبار از سوی رسانه‌ها و ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم، اظهار کرد: انتظار ما از همه رسانه‌ها این است که تریبون مردم باشند و به اقشار مختلف جامعه و مشکلات آنها بپردازند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon