تردد خودروهای سنگین در محور کندوان ممنوع شد

تردد خودروهای سنگین در محور کندوان ممنوع شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان، از ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان از کرج به چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از‌ مرکز اطلاعات راه‌های مازندران، سرهنگ جعفر محمد نژاد اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 جمعه 23 آبان ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 لغایت 24 روز جمعه 23 آبان ماه امسال از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌ طرفه است.

فرمانده پلیس‌ راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ ها از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح لغایت 24 روزهای چهارشنبه 21، پنج‌شنبه 22 و جمعه 23 آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد تصریح کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح لغایت 24 روز جمعه 23 آبان ماه امسال از محور فیروزکوه به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای افراد، گفت: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران دارای سه محور ترانزیتی هراز، کندوان و سوادکوه است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon