قم میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد


قم میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم از اعزام ملی پوش قمی به مسابقات جهانی جمهوری چک خبر داد و گفت: قم میزبان مسابقات رزمی سبک نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد.

جواد محمد‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در قم اظهار کرد: هیئت ورزش‌های رزمی قم میزبانی مسابقات قهرمان کشوری در سبک نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ را بر عهده گرفته است و این مسابقات در چهار رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان برگزار می‌شود.

وی افزود: استایل برگزاری مسابقات در رده سنی بزرگسالان لوکیک، در رده سنی جوانان فول کنتاکت و در رده سنی نونهالان و نوجوانان لایت کنتاکت است و قرار است تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در این رقابت‌ها شرکت کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت: پیکارهای فول کنتاکت رده سنی بزرگسالان در اوزانمنهای 51 کیلوگرم تا به اضافه 91 کیلوگرم برگزار می‌شود و رقابت‌های رده سنی جوانان در اوزان منهای 42 تا به اضافه 80 کیلوگرم و مسابقات رده نوجوانان در اوزان منهای 30 تا به اضافه 55 کیلو به انجام می‌رسد.

محمد‌زاده بیان کرد: این مسابقات روز جمعه 23 آبان ماه در سالن دوهزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و مراسم وزن کشی آن یک روز زود‌تر، روز 22 آبان انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اعزام نماینده هیئت ورزش‌های رزمی قم به مسابقات جهانی اشاره و عنوان کرد: تیم ملی کیک بوکسینگ رده سنی جوانان فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان امروز تهران را به مقصد چک ترک کرد در حالی که این مسابقات از 19 تا 25 آبان ماه به میزبانی شهر پراگ برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم تصریح کرد: این دوره از مسابقات به دلیل تعدد تیم‌های شرکت کنندگان محک خوبی برای تیم ملی جوانان ایران پیش‌بینی می‌شود در حالی که علی کریمی از قم یکی از اعضای تیم ملی است.

محمد‌زاده خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی سبب بالا رفتن قوای روحی و جسمی می‌شود و رشته کیک بوکسینگ نیز در ایران طرفداران بسیاری دارد و جمعیتی در حدود 500 هزار نفر در ایران به این رشته می‌پردازند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon