۸۰۰ میلیارد تومان برای مشارکت مردم در امور بهزیستی در نظر گرفته شد


800 میلیارد تومان برای مشارکت مردم در امور بهزیستی در نظر گرفته شد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: در سازمان بهزیستی کشور ۱۵۰ ماموریت برای مشارکت مردمی در امور بهزیستی وجود دارد که بودجه و سرانه دولت در این بخش بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجه الاسلام عبد الرحیم شهسواری عصر امروز در جلسه شورای مشارکت مردمی در استانداری قم اظهار کرد: 150 عنوان کتاب در قالب فرهنگ کار و مشارکت مردمی زیر نظر سازمان بهزیستی منتشر شده است که خیرین شهر مقدس قم در آن نقش به سزایی دارند.

وی با اشاره به بحث مشارکت مردم استان قم در امور بهزیستی افزود: شهر مقدس قم همیشه در امر مشارکت مردمی در کار‌های خیر و خداپسندانه پیشگام بوده است و همیشه بحث مشارکت‌های مردمی از این شهر آغاز شده است.

شهسواری با بیان اینکه شهر قم مهد بخشش و ایثار در کشور است، گفت: در گذشته و تا به امروز مردم قم با مشارکت و حضور خودشان در امور خیریه و اوقاف همواره روحیه ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی را نشان داده‌اند و بزرگان و علمای این شهر نیز همیشه در امور خیریه و وقف امکان برای امور بهزیستی پیشگام بوده‌اند.

وی بیان کرد: امروزه بعد اجتماعی سازمان بهزیستی به ابعاد دیگر آن می‌ارزد و تنها به عنوان یک سازمان سرویس دهنده و امداد رسان و پاسخ گو مطرح نیست بلکه به عنوان یک سازمان مردمی و اجتماعی که مشارکت مردمی را برای پیشبرد برنامه‌ها در این حوزه دخیل می‌داند، مطرح است.

قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حمایت‌های دولت از این سازمان تصریح کرد: در سازمان بهزیستی کشور 150 ماموریت برای مشارکت مردمی در امور بهزیستی وجود دارد که بودجه و سرانه دولت در این بخش بالغ بر 800 میلیارد تومان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی به عنوان نهادی مورد قبول دولت و مردم می‌باشد و از حمایت‌های مالی خوبی از طرف آن‌ها برخوردار است باید سیاست گذاری برای استفاده بهینه از این منابع را در راس برنامه‌های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/َ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon