جمهوری اسلامی ایران نظام مقتدر و تاثیرگذار در تحولات جهان است

جمهوری اسلامی ایران نظام مقتدر و تاثیرگذار در تحولات جهان است

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک نظام مقتدر و تاثیرگذار در تحولات جهان تبدیل شده است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان پارس آباد اظهار کرد: به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ولایت مداری مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند و تاثیرگذار دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تبعیت و اطاعت از نایب و جانشین امام زمان(عج) همانند تبعیت و پیروی از امام عصر(عج) بر هر مسلمانی واجب و لازم است، افزود: امروز در سایه همین تبعیت از ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) مکتب تشیع به قدرت سیاسی و عزت و عظمت رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تشریح اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچمدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، بیان کرد: هر کسی که عاشق امام حسین(ع) و محب اهل بیت(ع) است باید از ایران اسلامی حمایت و پشتیبانی کند.

وی گفت: ضعف و ذلت اسرائیل غاصب و جنایتکار همان ناتوانی و استیصال قدرت های سلطه و زورگو است چرا که رژیم صهیونسیتی، مظهر و نماد، اقتدار و تسلیحات و تجهیزات قدرت های غرب و نظام سلطه است.

کاملی فر با اشاره به توطئه ها و سیاست های آمریکا و کشورهای غربی علیه نظام اسلامی اظهار کرد: هدف راهبردی تمام سیاست ها و برنامه های خصمانه کشورهای زورگو و قدرت های بزرگ در منطقه خاورمیانه از جمله در افغانستان، عراق و سوریه، تضعیف و شکست جمهوری اسلامی ایران است که در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و ولایت پذیری و هوشیاری مردم با بصیرت ایران اسلامی، دشمنان نتوانسته اند به اهداف شوم خود نایل شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اهمیت مسئله ولایت فقیه و ولایت پذیری مردم از دیدگاه اسلام گفت: جامعه ولایی و ولایت مدار نباید نسبت به مسائل سیاسی و حساس کشور و آرمان های دینی بی تفاوت باشد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon