نمایشگاه نماز باعنوان "پله‌پله تا ملاقات با خدا" در بروجرد آغاز شد

نمایشگاه نماز باعنوان "پله‌پله تا ملاقات با خدا" در بروجرد آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز نمایشگاه نماز با عنوان "پله پله تا ملاقات خدا" با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، عصر امروز نمایشگاه نماز با عنوان "پله پله تا ملاقات خدا" با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر افتتاح شد.

نمایشگاه "پله پله تا ملاقات خدا" با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد بروجرد و با همکاری مؤسسه خیریه حریم نماز قم ، به مدت 2 هفته دایرشده است.

حجت الاسلام محمد نبی نژاد مسئول بنیاد حریم نماز و مؤسسه فرهنگی- هنری دنیای نیایش در حاشیه آیین این نمایشگاه  در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بروجرد، اظهار کرد: نمایشگاه نماز در 5 استان و 4 دانشگاه کشور برگزار شده است که مورد توجه آیت الله مکارم شیرازی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد محفلی برای انس بیشتر با نماز و ایجاد یک فضای معنوی وروحانی و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان در یک محیط تعاملی است.

مسئول بنیاد حریم نماز و مؤسسه فرهنگی - هنری دنیای نیایش بیان کرد: نماز اول وقت، نماز شب، مساجد و اهالی آن، خداشناسی، آشنایی با صفات خدا، شیرینی دنیای نیایش، ذکر، جهاد و شهادت، حجاب فاطمی از موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است.

نبی نژاد عنوان کرد: بخش سمعی - بصری این نمایشگاه نیز با اکران فیلم ها و اهداء لوح های فشرده مذهبی در قالب رهنمود و نصایح علما، شهدا و مداحی، به این نمایشگاه حال و هوایی خاص بخشیده است.

وی افزود: برگزار کنندگان این نمایشگاه، با ساخت نمادین حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، زمینه را برای تقرب اذهان بازدید کنندگان با این مکان های مقدس فراهم کردند.

نبی نژاد اظهار کرد: این نمایشگاه همچنین با اجرای مراسم پرده خوانی، توسط اساتید برجسته پرده خوان و جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی بازدیدکنندگان و بحث و بررسی پیرامون فرقه های انحرافی و شیطان پرستی و مخاطرات آن برای جامعه اسلامی همراه است.

مسئول بنیاد حریم نماز و مؤسسه فرهنگی - هنری دنیای نیایش عنوان کرد: در حاشیه این نمایشگاه مسابقه تابلو خوانی به صورت طرح  سئوالاتی از تابلوهای موجود در نمایشگاه و دریافت پاسخ از شرکت کنندگان برگزار می ‌شود و جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس به 50 نفر از برندگان اهدا می شود.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و 450 نفر از این نمایشگاها برگزار شده بازدید کردند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon