اعضای ۲ باند بزرگ سرقت در شهرستان بروجرد دستگیر شدند

اعضای 2 باند بزرگ سرقت در شهرستان بروجرد دستگیر شدند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد ۲ باند سرقت که مجرمان آن ۵ نفربودند انهدام و ۳۳ فقره سرقت آنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، سرهنگ علیرضا دلیری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار کرد: در شهرستان بروجرد یک باند سرقت که مجرمان آن سه نفربودند انهدام و 18 فقره سرقت محتویات خودرو کشف شد.

وی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و با تحقیقات گسترده افرادی که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت محتویات خودرو می کردند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

دلیری بیان کرد: سارقان در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند و با شناسایی مالباختگان متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند سارق دیگر خبرداد و گفت: سارقان این باند دو نفره دستگیر شدند و 15 فقره سرقت منزل در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و با شناسایی این افراد در یک  عملیات غافلگیرانه هر دو نفر اعضای این باند دستگیر شدند.

دلیری تصریح کرد: سارقان در بازجویی های اولیه به 15 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و با شناسایی مالباختگان متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد ازشناسایی و دستگیری سه سارق زورگیر خبر داد و اظهار کرد: در پی یک فقره زورگیری در محله ابراهیم آباد بروجرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: افراد زورگیر پس از سرقت متواری و مخفی شده بودند و ماموران با حضور در محل با انجام تحقیقات از مالباخته مشخص شد سه سارق زورگیر وارد منزل شده و با تهدید اموال وی را که شامل 7 عدد النگو بوده به سرقت بردند.

دلیری خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس این فرماندهی در ادامه با دریافت مشخصات سارقان زورگیر، مخفیگاه آنان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: متهمان در بازجوئی های پلیس به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon