پروژه‌های محرومیت زدایی در هندیجان عملیاتی می‌شود

پروژه‌های محرومیت زدایی در هندیجان عملیاتی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه بندرهندیجان گفت: به‌منظور پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان هندیجان و روستاهای تابعه شهرستان مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

محمدرشید جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرهندیجان اظهار کرد: 7 پروژه عمرانی امسال توسط سپاه هندیجان با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و استانداری خوزستان در مناطق محروم این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: برای احداث این پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان هندیجان و روستاهای تابعه شهرستان مبلغ 720 میلیون ریال اختصاص داده شده است.

فرمانده سپاه بندرهندیجان گفت: تاکنون 50 درصد مبلغ ذکرشده توسط سپاه هندیجان تأمین شده و 50 درصد دیگر آن نیز با همکاری و کمک دستگاه های اجرایی تأمین می شود.

وی بابیان اینکه این پروژه ها در دو مرحله اجرایی می شود، افزود: کارهای انجام شده به منظور بازسازی و تعمیر مانند مرمت مزار شهدای روستای چم کلگه، مسجد روستای دهملاء بزرگ و روستای سرخره اولیاء ،پل روستای دهنو و سرویس های بهداشتی روستای جبرآباد بوده است.

جعفری گفت: پروژه آب رسانی به روستای چهل منی و کمک مالی به خانواده های بی سرپرست این روستا درحال انجام است که مبلغ 10میلیون تومان برای خرید وسایل آب رسانی در این پروژه، توسط سپاه هندیجان اختصاص داده شد.

وی افزود: اعتبارات ذکر شده در روستای چهل منی از اعتبارات اقتصاد مقاومتی بوده و در جهت اشتغال زایی و مشاغل خانگی بصورت تسهیلات مناسب دراختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon