۱۰۰ درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان تحقق یافت


100 درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان تحقق یافت

خبرگزاری تسنیم: استاندار سمنان از تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی با یادآوری این سفر پر خیر و برکت، از سفر معظم له به استان به عنوان خاطره ای فراموش نشدنی برای مردم استان اظهار کرد: در تاریخ پر از افتخار و شکوه استان سمنان نیمه دوم آبان 85 ایامی به‌یادماندنی، ماندگار و تاریخی برای مردم شهیدپرور، متدین و انقلابی باقی خواهد ماند.

وی افزود: در این روزها سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تحقق یافت و مردم ولایت مدار استان سمنان با استقبال کم‌نظیر، گسترده و عظیم خود برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت رساندند.

استاندار سمنان تصریح کرد: در این سفر پنج روزه معظم له با عزیمت به شهرها و دیدار با اقشار و گروه‌های مختلف مردم، خاطرات خوش، ماندگار و عطر معنویت، روح وحدت و همدلی و تلاش را برای استان بر جای گذاشتند که هیچ‌گاه از ذهن و خاطره‌ها محو نمی‌شود.

وکیلی تصریح کرد: در کنار ابعاد بزرگ معنوی دستاوردهای مادی این سفر با تصویب 275 مصوبه و اعتبار بالغ بر 247 میلیارد تومان و رشد فیزیکی 100 درصدی سبب رشد و توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف شده که مایه بهره‌مندی بیشتر مردم عزیز در اقصی نقاط این استان است.

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را گرامی می داریم و از خداوند منان سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر فرزانه انقلاب، توفیق و سربلندی هرچه بیشتر مردم شریف استان سمنان را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon