رشدی ۱۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان سمنان


رشدی 150 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان سمنان

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان سمنان از رشد ۱۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان سمنان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر را ریشه بسیاری از جرائم است.

وی مهار سرقت، مبارزه با مواد مخدر و کاهش تصادفات را سه اولویت پلیس در امسال اعلام کرد که تاکنون پلیس استان سمنان به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته است.

رئیس قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان سمنان با اعلام مهار رشد سرقت در این استان از زمان تشکیل این قرارگاه گفت: در هفت ماه امسال کشف سرقت 12 درصد افزایش یافت.

سردار میرزایی بابیان این‌که محورهای پرتردد را در استان سمنان در این ایام به دلیل مراجعات عزاداران حسینی و زائران رضوی شاهد بودیم، از برنامه‌ریزی‌های لازم به‌ ویژه از سوی پلیس‌راه استان برای امنیت و آرامش کامل مسافران خبر داد.

وی با اشاره به کاهش 19 درصدی شمار کشته‌های سوانح رانندگی طی شش‌ماهه نخست امسال در استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مردم و تمام دستگاه‌های مرتبط، این روند تا پایان سال ادامه یابد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر تقویت تعامل تمام اقشار جامعه با پلیس برای تحقق امنیت پایدار تصریح کرد: امنیت محصولی اجتماعی است که برای تولید، حفظ و ارتقای آن همگان باید وظایف خود را بشناسند و به‌خوبی نقش خود را در این راستا ایفا کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon