مراسم استقبال از پیکر ۷۵ شهید دفاع مقدس در شلمچه برگزار می‌شود

مراسم استقبال از پیکر 75 شهید دفاع مقدس در شلمچه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم رسمی و مردمی استقبال از پیکر ۷۵شهید گلگون کفن دفاع مقدس امروز ساعت ۹ صبح در نقطه صفرمرزی شلمچه برگزار می‌شود.

حسین عشقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهارکرد: صبح امروز سه‌شنبه پیکر پاک 75 شهید دفاع مقدس از عراق وارد خاک کشورمان می‌شود.

وی افزود: مراسم رسمی و مردمی استقبال از این شهدای گلگون کفن ساعت 9 صبح در نقطه صفرمرزی شلمچه برگزار می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: برخی از شهدایی که در این مرحله وارد کشور شده‌اند شناسایی شده‌اند و برخی دیگر نیز شهدای گمنام هستند.

عشقی با اعلام اینکه حضور همه مردم در این مراسم آزاد است تاکید کرد از مسئولان ارشد استانی نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

به گفته وی، پیکر مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، العماره و مجنون در مرحله هفدهم تفحص برون مرزی توسط نیروهای این قرارگاه کشف شده‌اند.

فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این شهدا مربوط به عملیات‌های خیبر، والفجر 8 و تک دشمن در سال‌های 65 و 66 در زبیدات و از لشکرهای 31 عاشورا، نجف، 21 امام رضا (ع) و حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر این شهدا بعد از آئین استقبال در مرز شلمچه به شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان منتقل و پس از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهدا به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon