برترین‌های حوزه نماز استان گلستان معرفی شدند

برترین‌های حوزه نماز استان گلستان معرفی شدند

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد شورای اقامه نماز استان گلستان گفت: در مراسمی از فعالان، ائمه جماعات و مروجان حوزه نماز استان گلستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، قاسم محمدی در همایش شورای اقامه نماز استان گلستان اظهار کرد: در این مراسم از دبیران و ائمه جماعات اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان گلستان و 30 فعال بخش نماز که در سال 92 فعال بودند تجلیل شد.

وی افزود: این افراد در بخش‌های مختلف در موضوع ترویج و اقامه نماز فعالیت چشمگیر داشتند.

محمدی گفت: ستاد اقامه نماز در هر سال موظف است که تیم نظارتی خود را به ادارات استان برای ارزیابی و برنامه‌ریزی بهتر شدن نماز در ادارات اعزام کند.

رئیس ستاد شورای اقامه نماز استان گلستان با اشاره به برگزاری مسابقه هفت آسمان جوانی راز و رمز نماز در استان گلستان تصریح کرد: در این مسابقه بیش 8 هزار دختر و پسر جوان و نوجوان گلستانی شرکت کردند.

وی گفت: امروز از برگزیدگان این مسابقه با اهدای جوایزی از جمله سفر به عتبات عالیات تجلیل شد.

محمدی اظهار کرد: برگزاری این مسابقات نقش فرهنگی بسیار مهمی را در جامعه دارد و سبب می‌شود جوانان و نوجوانان با  شناخت مفاهیم نماز بیشتر به سمت آن بروند وشناخت کافی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه نماز در مساجد و ادارات و مدارس با رویکرد جهادی و جذب افزایش معرفت قشر نوجون و جوان از انتظارات است.

رئیس ستاد شورای اقامه نماز استان گلستان افزود: ستاد اقامه نماز گلستان در ارزیابی عملکرد سال 92 از بین 31 استان کشور در رتبه نهم قرار گرفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon