جشنواره رسانه‌ای تدبیر و امید در گلستان برگزار می‌شود

جشنواره رسانه‌ای تدبیر و امید در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان، جشنواره رسانه‌ای تدبیر و امید در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جشنواره رسانه‌ای تدبیر و امید با محوریت رسانه‌های مکتوب و مجازی در استان گلستان برگزار می شود.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید با توجه به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان گلستان، زمینه‌های توسعه استان و روند عملکرد استانداری گلستان را مورد ارزیابی و نقد سازنده قرار دهند.

مهلت ارسال آثار از تاریخ 20 آبان تا 20 دی ماه امسال است.

مسئول برگزاری جشنواره رسانه‌ای تدبیر و امید در گلستان با تأکید بر اهمیت سفر رئیس جمهور به استان گلستان افزود: این سفر جهشی بزرگ را در جهت توسعه گلستان ایجاد می کند و حضور رسانه‌ها با کارکردهای منحصر به فردشان می‌تواند افقی روشن در مسیر رشد و تعالی استان به‌وجود آورد.

علی یازرلو افزود: دبیرخانه این جشنواره در روابط عمومی استانداری گلستان مستقر است و خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان می‌توانند آثار تولیدی خود را در بخش‌های خبر، یادداشت، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس و کاریکاتور ارائه کنند.

وی گفت: فعالان رسانه ای استان گلستان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان به آدرس http://golestanp.ir فرم ثبت‌نام را دریافت و در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon