ساماندهی رودخانه‌های خراسان جنوبی عملیاتی شود

ساماندهی رودخانه‌های خراسان جنوبی عملیاتی شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر نیرو بر ساماندهی رودخانه‌های استان به ویژه رودخانه‌های مرزی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگذار به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در نشستی کاری با مهندس چیت چیان وزیر نیرو مباحث و موضوعات مرتبط با این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در این دیدار اظهار کرد: در این نشست مباجث و موضوعات مهم کاری استان در حوزه نیرو از جمله موضوع تامین آب استان از طریق سد دوستی و یا دریای عمان، انتقال آب از خط دوم یزد به طبس، در خواست اعتبار برای آبرسانی از دشت مختاران به بیرجند، درخواست اعتبار برای آبرسانی از دشت آهنگران به زیرکوه مورد بحث قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین ساماندهی رودخانه‌های استان به ویژه رودخانه‌های مرزی، احداث دو واحد بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی قاین و انتقال برق به کشور افغانستان، تامین اعتبار مورد نیاز مطالعه و اجرای طرح تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان، مطالعات پتانسیل‌های آب‌های ژرف و فسیلی استان و پروژه‌های تغذیه مصنوعی هم مورد بحث و بررسی جدی قرار گرفت.

خدمتگذار گفت: در این نشست از وزیر نیرو برای حضور در استان و افتتاح پست برق شهرک صنعتی و مهر شهر بیرجند، افتتاح تصفیه‌خانه آب بیرجند و کلنگ‌زنی فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب بیرجند دعوت به عمل آمد.

وی افزود: وزیر نیرو نیز پس از استماع درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده با توجه به وضعیت استان در راستای رفع آنها و تامین اعتبار مورد نیاز در حد مقدورات قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon