کنترل مرزهای سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود/ اجرای طرح مکنا در کلانتری‌های سراسر کشور

کنترل مرزهای سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود/ اجرای طرح مکنا در کلانتری‌های سراسر کشور

خبرگزاری تسنیم: فرماندهی نیروی انتظامی گفت: امکانات مهندسی در شرق کشور با همکاری سپاه سبب افزایش سرعت پروژه‌ها شده و این پروژه‌ها با سرعت بسیار خوبی در تمامی مرزهای سیستان و بلوچستان در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در صبح‌گاه نیروهای مسلح اظهار کرد: در ارزیابی انجام شده توسط تیم بازرسی از 10 استان، چهارمحال و بختیاری جزو برترین استان کشور در این ارزیابی بوده است.

وی افزود: این استان به‌دلیل اهمیت گردشگری نیازمند ورود سرمایه‌گذاران بیشتری است و این امر با حمایت نیروی انتظامی به‌دست می‌آید.

فرماندهی نیروی انتظامی گفت: اتفاق زندان شهرکرد با مدیریت صحیح اطلاع‌رسانی شد و از خانوده‌های متوفی و مجروحان دلجویی شد که این نشان‌دهنده رحمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را در راستای برقراری امنیت و نظم در جامعه به‌کار می‌گیرد و این تلاش سبب شده تا این استان از بالاترین ضریب امنیتی در کشور برخوردار باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی در ابتدای انقلاب از امکانات بسیار پایین برخوردار بود ولی در طول انقلاب این امکانات افزایش یافت که این به سبب انقلاب بوده و این انقلاب برای جمهوری اسلامی ایران نعمت بزرگی است.

فرماندهی نیروی انتظامی بیان کرد: دولت تمامی تلاش خود را برای عبور از چالش‌ها و موانع و ارتقای جمهوری اسلامی به‌کار می‌گیرد.

احمدی مقدم تصریح کرد: در نوسازی، ساختار، ابزار و تأسیسات، دانش و فناوری و گفتمان قدم‌های خوبی برداشته شده و نیروی انتظامی باید برای الگو باشد.

وی افزود: وظیفه اصلی نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است که این امر از 3 طریق عمل، زبان و برخورد با ظالمان انجام می‌شود.

فرماندهی نیروی انتظامی گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی مبارزه با سرقت و فساد بوده و این سرقت‌ها ناشی از نوسانات اقتصادی است.

احمدی مقدم بیان کرد: تصادفات نسبت به سال گذشته 6 تا 7 درصد کاهش یافته و کشفیات مواد مخدر امسال 320 تن بوده که نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: حرکت بسیار سریعی در مرزها آغاز شده و امکانات مهندسی در شرق کشور با همکاری سپاه سبب افزایش سرعت پروژه‌ها شده و سپاه با سرعت بسیار خوبی در تمامی مرزهای سیستان و بلوچستان در حال پیشرفت است.

فرماندهی نیروی انتظامی تصریح کرد: طرح مکنا از کلانتری‌های نمونه آغاز شده که با کسب تجربه موفق در این بخش در تمامی کلانتری‌ها فراگیر می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon