نخستین جشنواره مردمی "سراج" در لارستان برگزار می‌شود


نخستین جشنواره مردمی "سراج" در لارستان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، گفت: نخستین جشنواره مردمی "سراج" با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در لارستان برگزار می‌شود.

امین دلخسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، اظهار کرد: جشنواره مردمی "سراج" با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف ترویج سبک زندگی شهدا در قالب هنر، شناسایی ظرفیت‌های داخلی لارستان، توانمندسازی افراد علاقمند به عرصه هنر، زنده نگه داشتن خاطرات هشت سال دفاع مقدس و ترویج خاطرات طنز شهدا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلفی، از جمله طراحی پوستر، عکس، هنرهای تجسمی، فیلمساز آماتور (ویژه نوجوانان)، خاطرات طنز جبهه، مقاله، کلیپ و شعر به اجرا در می‌آید.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه آثار ارسال شده در دو بخش شهدای لارستان و کشوری شرکت داده می‌شوند، افزود: علاقمندان برای آگاهی از نحوه شرکت در جشنواره مردمی "سراج" می‌توانند به آدرس اینترنتی: nakhlestan.net مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم‌های ویژه اختتامیه جشنواره در اواسط دی ماه سال امسال برگزار می‌شود، گفت: افراد علاقمند می‌توانند تا تاریخ 30 آذرماه 93 مشخصات کامل خود را به رایانامه  nakhlestan.net@chmail.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon