نوری‌علا: اتحاد رسانه‌ها راه حلی برای برطرف کردن مشکلات است

نوری‌علا: اتحاد رسانه‌ها راه حلی برای برطرف کردن مشکلات است

خبرگزاری تسنیم: مدیر مسئول هفته نامه نقدحال گفت: اگر اصحاب رسانه در استان کرمانشاه با یکدیگر متحد بوده و هماهنگ باشند و نسبت به مشکلات یکدیگر و موضوعات استانی موضع‌گیری مناسب و یکپارچه داشته باشند به طور قطع بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

غلامرضا نوری‌علا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مطبوعات در استان‌های کوچکتر با مشکلات بیشتری روبرو هستند اظهار کرد: مدیران جسور و کارآمد، چاپخانه مجهز، نیروهای کارآمد و فعالی که آگاه به روزنامه‌نگاری باشند و منافع و حقوق خود و دیگران را بشناسند از جمله عوامل ضروری برای پیشرفت در حوزه مطبوعات هستند.

مدیر مسئول روزنامه نقدحال با بیان اینکه تعدادی محدودی از روزنامه‌نگاران در استان کرمانشاه دارای تحصیلات آکادمیک روزنامه‌‌نگاری هستند عنوان کرد: ادارات، نهادها و تشکل‌های مرتبط با حوزه رسانه و مطبوعات باید با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به حرفه‌ای شدن اصحاب رسانه جهت ارتقا علمی و فنی رسانه‌ها کمک کنند.

نوری‌علا با اشاره به اینکه کپی‌برداری اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در مطبوعات استان کرمانشاه بسیار گسترش یافته است افزود: در بسیاری از مطبوعات محلی کرمانشاه تنها پر کردن صفحات با مطالبی که شایسته مردم نیست مدنظر قرار دارد که اگر در این صفحات به مسائل و مشکلات مردم پرداخته شود استقبال آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه مطبوعات کرمانشاه دارای مشکلات بسیاری از جمله توزیع نامناسب است گفت: اگر اصحاب رسانه و مطبوعات در استان با یکدیگر متحد بوده و هماهنگ باشند و نسبت به مشکلات یکدیگر و به‌ویژه موضوعات استانی موضع‌گیری مناسب و یکپارچه داشته باشند به طور قطع بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

مدیرمسئول هفته نامه نقدحال که به‌عنوان نخستین نشریه کرمانشاهی در نمایشگاه مطبوعات دارای غرفه است بیان کرد: در طول سالیان برگزاری نمایشگاه مطبوعات هموره غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه نماینده نشریات استان بود که امسال نقدحال نیز بخشی از این وظیفه را برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی کرمانشاه برعهده گرفته است.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon