اختصاص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان جدید بشرویه

اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان جدید بشرویه

خبرگزاری تسنیم: رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه در بشرویه از اختصاص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای تسریع در ساخت بیمارستان جدید بشرویه از سوی دفتر معاونت برنامه‌ریزی و راهبری رئیس جمهور خبر داد.

علی حسینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بشرویه اظهار کرد: در نظام طرح‌بندی بیمارستان‌ها که مصوب وزارت بهداشت و درمان کشوری است برای بشرویه بیمارستان 46 تخت‌خوابی پیش‌بینی و از سال 1391 عملیات ساختمانی بیمارستان جدید این شهرستان آغاز شد.

وی  از اتمام فاز نخست این بیمارستان خبر داد و گفت: فاز نخست بیمارستان که شامل پوشش سقف و اسکلت‌بندی است در مرحله اتمام کار ساختمانی است و اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 150میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه در مورد اتمام پروژه بیمارستان بشرویه هم گفت: در صورت تامین اعتبار مبلغی حدود 10 میلیارد تومان دیگر حداقل در 3 سال آینده کار ساخت بیمارستان بشرویه به پایان می‌رسد.

حسینی‌نژاد از اختصاص یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای تسریع در ساخت بیمارستان بشرویه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی نماینده مردم بشرویه در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان بشرویه،  مبلغ 11 میلیارد ریال از اعتبارات موضوع اجرای حکم180 قانون برنامه پنجم توسعه برای تسریع در احداث بیمارستان جدید بشرویه اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار در هفتم آبان ماه امسال با امضای دکتر نوبخت معاونت برنامه‌ریزی و راهبری رئیس جمهور برای شهرستان بشرویه ابلاغ شد.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon