پوشش بیمه جامعه ایثارگری خراسان رضوی افزایش می‌یابد

پوشش بیمه جامعه ایثارگری خراسان رضوی افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: پوشش بیمه جامعه ایثارگری خراسان رضوی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، قاسم ملک‌دار صبح امروز در همایش همکاری متقابل بنیاد شهید و بیمه ایران خراسان رضوی که در سالن شهید هاشمی نژاد ستاد مرکزی بنیاد خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد خطاب به حاضرین در جلسه اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم بر اهمیت آثار عمل تأکید کرده است و این مطلب مهمی است که آثار عمل ما در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری چیست.

ملک‌دار با بیان این که ما خدمتگزار نیستیم و سپاسگزار هستیم تصریح کرد: سپاسگزاری از جامعه ایثارگری و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مقوله‌ای است که باید مورد تأکید قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نگاه تکریمی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود دارد و در مجموعه بیمه نیز شاهد این هستیم که خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های آنان افتخاری برای همه اعضای آن است.

ملک‌دار با تأکید بر اهمیت حفظ اعتماد جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: شاید نتوانسته باشیم در برخی موارد رضایت جامعه ایثارگری را جلب کرده باشیم اما خوشبختانه این افتخار را داریم که همواره اعتماد این عزیزان را داریم و این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی عنوان کرد: در اسفند ماه سال گذشته بیش از 62 درصد از اعضای جامعه ایثارگری در یک نظر سنجی اعلام کردند که خواستار این هستند که مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان آنها توسط بنیاد شهید بررسی شود و این نیز نشان دهنده اعتمادی است که امروز جامعه ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اعتمادسازی برای جلب رضایت تمامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروز از اولویت‌های ما و بیمه است که امیدواریم با همکاری‌ها و هماهنگی‌های بیشتر به مراتب شاهد افزایش آن باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon