قاضی‌پور از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع شد

قاضی‌پور از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع شد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های علی طیب‌نیا به سؤالات خود درباره بازار پولی و بانکی و سرمایه و بورس قانع شد و آن را به رأی نمایندگان مجلس نگذاشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان سؤال نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی را مورد بررسی قرار دادند.

سؤال این نماینده مجلس از وزیر اقتصاد درباره علت عدم نظارت صحیح بانک مرکزی بر بازار پول و نظام بانکی کشور، علت عدم سرمایه‌گذاری بانک‌ها در امر تولید، علت شیوع بورس‌بازی در بازار کالا و عدم تعیین تکلیف طرح‌های مشارکتی از سوی بانک‌ها بود.

پس از طرح این سؤال در صحن علنی مجلس و بیان توضیحات از سوی علی طیب‌نیا در نهایت نادر قاضی‌پور به‌عنوان سؤال کننده اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع شده است.

وی گفت: در بانک‌ها و بازار بورس مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود اما از آنجا که من سؤال قبلی را هم به رأی نگذاشته‌ام و از وزیر خواستم تا برای حل مشکلات قول دهد، این بار هم از وزیر اقتصاد می‌خواهم که بازار بورس را نظارت و اصلاح کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما نه خطی هستیم و نه سیاسی و نه به رأی گذاشتن سؤال از وزیر نیازی داریم، اما امیدوارم که مانند دفعه قبل نشود که آقای زنگنه قول داد، اما عمل نکرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon