ششمین کاروان راهیان نور دانش آموزی اراک عازم مناطق جنگی شدند


ششمین کاروان راهیان نور دانش آموزی اراک عازم مناطق جنگی شدند

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ششمین کاروان راهیان نور متشکل از ۳۲۰ دانش آموز مقطع متوسطه عازم مناطق جنگی و عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محسن گلشن زاده صبح امروز در آئین بدرقه دانش آموزان با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداء و حرکت در مسیر این افراد اظهار کرد: اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور در راستای تشریح و تبیین ارزش های اسلام و نیز حرکت در مسیر ولایت انجام می‌شود که باید به این مهم بسیار توجه شود.

وی افزود: نسل جدید دوران جنگ و انقلاب را ندیده اند و با توجه به این که دشمنان اسلام و نظام به دنبال ضربه زدن به کشور هستند این سفرها و نیز آشنایی این افراد با شهدا می‌تواند توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: جوانان این مرزو بوم باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و با شناخت کاملی از شهدا این افراد را به عنوان الگویی برای خود قرار دهند تا بتوانند اهداف نظام را محقق کنند.

سرهنگ گلشن زاده با اشاره به این‌که حضور جوانان در این برنامه‌ها بسیار مهم بوده گفت: در حال حاضر دشمنان از طریق فضاهای مجازی و جنگ نرم کشور و افکار جوانان را نشانه گرفته‌اند که اگر در این بخش سرمایه‌گذاری شود اهداف شوم دشمنان اسلام هرگز محقق نمی‌شود.

وی افزود: داشتن تقوا و نهادینه کردن این مهم در بین افراد به ویژه جوانان دارای اهمیت بوده که مسلمانان از ابتدا تاکنون با این سلاح توانسته اند بر دشمنان اسلام و نظام پیروز شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: از 15 مهرماه امسال تاکنون بیش از 3 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در هر اعزام 3 روحانی و 2 راوی پیشکسوت 8سال دفاع مقدس آنان را در این اردوی معنوی و آشنایی بهتر با این مناطق همراهی می کنند.

سرهنگ‌گلشن زاده با اشاره به اینکه این اردوها باید تداوم داشته باشند گفت: 320 دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان از دبیرستان‌های شکرائی، شهید باهنر، سلمان فارسی، آینده سازان آلومینیوم و حاج مینایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، هویزه، آبادان و محل عملیات والفجر4 دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon