مشکلی در انتقال پول پروازهای عبوری از آسمان ایران نداریم


مشکلی در انتقال پول پروازهای عبوری از آسمان ایران نداریم

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل روابط عمومی شرکت‌های فرودگاه‌های کشور با بیان این‌که مشکلی در انتقال پول پروازهای عبوری از آسمان ایران نداریم، گفت: خبرگزاری تسنیم در مدت بسیار کوتاهی به یک رسانه خبری معتبر برای مخاطبان تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:‌ تعداد پروازهای عبوری از آسمان کشور در ماه‌های اخیر با رشد 100 روبرو بوده است.

یدالله آقایی در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر بروز اشکال در انتقال پول پروازهای عبوری توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی تصریح کرد: بر خلاف مشکلاتی که با ایرلاین‌های داخلی برای وصول مطالباتمان داریم در پروازهای خارجی این مشکل را نداریم و بلافاصله بر اساس تعرفه‌های تصویب شده مطابق تناژ و تایپ پروازی هزینه‌های خود را پرداخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: درآمدهای شرکت‌های فرودگاه‌های کشور در حوزه پروازهای عبوری دو برابر شده و می‌تواند امیدبخش باشد که در بحث‌های عمرانی و تجهیزاتی با دست پر اقدام کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به این‌که در دو سال اخیر خبرگزاری تسنیم به یکی از منابع خبری معتبر برای مخاطبان تبدیل شده است، تصریح کرد: در بازدید از نمایشگاه نماینده یکی از رسانه‌ها از بنده پرسید که آیا ما را می‌بینید، گفتم نه متاسفانه و  پرسیدم چند سال است که کار خود را آغاز کرده‌اید. گفت حدود 20 سال. ولی خبرگزاری تسنیم در دو سالی که از عمرش می‌گذرد به خوبی توانسته در بین مخاطبان جا باز کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی