روزنامه‌های انگلیسی به‌جای اصفهان ۱۴۴ مورد اسیدپاشی سال گذشته لندن را بررسی کنند

روزنامه‌های انگلیسی به‌جای اصفهان 144 مورد اسیدپاشی سال گذشته لندن را بررسی کنند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اصفهان با بیان اینکه به‌نتیجه رسیدن پرونده اسیدپاشی و دستگیری عامل یا عاملان مطالبه‌ای ملی است، تأکید کرد: روزنامه‌های انگلیسی پیش از جریان‌سازی پیرامون موضوعات اصفهان، ۱۴۴ مورد اسیدپاشی سال گذشته در لندن را بررسی کنند.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به آخرین جزئیات بررسی و رسیدگی پرونده حادثه اسیدپاشی اصفهان، اظهار کرد: چندین اکیپ کارشناسان متبحر کشور شبانه‌روز‌ مشغول بررسی هستند و پرونده را با جدیت دنبال می‌کنند هرچند که از لحاظ فنی کار مشکلی است، در عین حال امیدواریم در اسرع وقت این پیگیری‌ها منجر به دستگیری عامل یا عاملان این پرونده شود.

وی افزود: مردم این اطمینان را داشته باشند که اکیپ‌های متعددی از کارشناسان قضایی، انتظامی و امنیتی پرونده را با جدیت تا زمان به‌نتیجه رسیدن دنبال و پیگیری می‌کنند چراکه معتقدیم این مطالبه‌ای ملی از سوی همه مردم و مسئولان کشور است.

استاندار اصفهان با اشاره به جریان‌سازی رسانه‌های خارجی و معاند نسبت به پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت: در موارد قبل هم این موضوع رخ داده است، از سوئی این سؤال از رسانه‌ها و روزنامه‌های انگلیسی باید پرسیده شود که چرا 144 مورد اسیدپاشی سال گذشته لندن را پیگیری و بررسی نکرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان آب در زاینده‌رود و نیز احیای این رودخانه خاطرنشان کرد: احیای حوزه زاینده‌رود در درازمدت از اولویت‌های اصلی دولت است. در این راستا دولت با قوت طرح 9 ماده‌ای خود را پیگیری می‌کند.

زرگرپور تأکید کرد: ان‌شاءالله تا 3 سال آینده طرح احیای حوزه زاینده‌رود که توسط شورای‌عالی آب مصوب شده با قوت به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon