نیازمندی پاکدشت به آب شرب تامین می‌شود / پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان شهدای پاکدشت

نیازمندی پاکدشت به آب شرب تامین می‌شود / پیشرفت 95 درصدی بیمارستان شهدای پاکدشت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار پاکدشت از پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان شهدای پاکدشت و افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال حبر داد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌هایخبرگزاری تسنیم اظهار کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی بر این است که کلانشهرها را با شهرستانها و شهرهای اقماری به وسیله راه‌آهن و قطار بین‌شهری متصل کند و برای شهرستان پاکدشت نیز همین سیاست مدنظر است.

وی افزود: روزانه بیش از 80 هزار نفر از کارگران شهرک‌های صنعتی و بخش کشاورزی و همچنین کارمندان در حال تردد از تهران به پاکدشت و بالعکس هستند و بر همین اساس می‌طلبد در کنار حمل و نقل خودرویی که بزرگراه امام رضا (ع) را با ترافیک جدی مواجه کرده است این موضوع نیز برای پاکدشت راهگشا و عملیاتی شود.

فرماندار پاکدشت با تأکید بر اینکه مطالعه مترو پاکدشت انجام شده است، گفت: شرکت قطارهای شهری تهران متکفل انجام پروژه است و در حال حاضر نیز انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذار در حال انجام است که حداقل 3 سال برای اتمام پروژه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پایان این طرح به میزان اعتبارات اختصاص یافته و آزادسازی مسیر بستگی دارد.

فرماندار پاکدشت در ادامه با اشاره به بیمارستان شهدای پاکدشت و میزان پیشرفت پروژه اظهار کرد: این طرح در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس قول‌های وزیر بهداشت حداکثر تا پایان بهمن‌ یا دی‌ماه به اتمام خواهد رسید و اعتبار لازم نیز برای خرید تجهیزات در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم بیمارستان شهدای پاکدشت دهه فجر امسال افتتاح شود.

فرماندار پاکدشت با اشاره به انتقال آب شرب به شهرستان عنوان کرد: تابستان امسال با مدیریتی که اعمال شد شاهد کمترین قطعی آب درپاکدشت بودیم و برای سال آتی نیز با توجه به انتقال بخشی از آب سد ماملو نیازمندی پاکدشت در آب شرب برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: فاز نخست تأسیسات تصفیه‌خانه‌‌‌ای افتتاح شده است که با انجام آزمایشات تصفیه‌خانه و شست‌وشوی خطوط انتقال، آب به شهرستان پاکدشت تا پایان آبانماه به میزان 2.5 مترمکعب در مرحله اول منتقل می‌شود.

فرماندار پاکدشت افزود: در صورت آغاز به کار فاز دوم تأسیسات تصفیه‌خانه‌ای این میزان انتقال به 5 مترمکعب افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon