دولت به موقع بودجه را تحویل مجلس می‌دهد/ وابستگی بودجه سال ۹۴ به نفت کمتر است

دولت به موقع بودجه را تحویل مجلس می‌دهد/ وابستگی بودجه سال 94 به نفت کمتر است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وابستگی بودجه به نفت نسبت به سال گذشته مجموعا ۱۰۰ درصد کمتر خواهد شد، زیرا وقتی درآمدهای نفتی کاهش پیدا کند وابستگی بودجه به نفت نیز کمتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه 24 ماده طرح امر به معروف و نهی از منکر چه زمانی به طور کامل در مجلس تصویب می‌شود، گفت: با توجه به دوفوریتی که در رابطه با تنظیم بخش‌هایی از مقررات مالی در دستور کار آمده است، طرح امر به معروف و نهی از منکر پس از تصویب تنظیم بخش‌هایی مقررات مالی در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم گرمسار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی می‌گویند آقای احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس از گرمسار کاندیدا می‌شود، گفت: من این خبر را در سایت‌ها و رسانه‌ها شنیدم. ما استقبال می‌کنیم اگر آقای احمدی‌نژاد بیاید. زیرا ناگفته‌های زیادی دارند که می‌توانند در فضای انتخابات مطرح کنند. 

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت چه زمانی قانون بودجه سال 94 را به مجلس تقدیم می‌کند، گفت: حتما سر وقت به مجلس تقدیم خواهد کرد، ولی بودجه امسال مانند گذشته نیست، یک بخش تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت است که در رابطه احکام بودجه است و الان در دستور کار مجلس قرار دارد و از روز یکشنبه بررسی بر روی این طرح شروع شده است و یقینا تا دو هفته دیگر ادامه پیدا خواهد کرد و بخش دوم نیز در رابطه با ردیف‌های بودجه است که به موقع ارائه خواهد شد.

کاتب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مفاد برنامه بودجه سال 94 میزان وابستگی بودجه به نفت چه مقدار است، گفت: وابستگی به بودجه به نفت نسبت به سال گذشته مجموعا 100 درصد  کمتر خواهد شد زیرا وقتی درآمدهای نفتی کاهش پیدا کند وابستگی بودجه به نفت نیز کمتر خواهد شد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon