تشکیل کنسرسیوم بانکی اعطای تسهیلات به پتروشیمی اردبیل

تشکیل کنسرسیوم بانکی اعطای تسهیلات به پتروشیمی اردبیل

خبرگزاری تسنیم: دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از تشکیل کنسرسیوم بانکی اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به پتروشیمی اردبیل خبر داد.

کمال‌ا‌لدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در روزهای گذشته هیچ صحبتی در مورد گزینه‌های مطرح شده برای برخی از ادارات و نهادهای دولتی انجام نشده و ما با همراهی استاندار اردبیل از بین گزینه‌هایی که معرفی شده فرد اصلح را به استاندار معرفی کرده تا با نظر مساعد او تصویب برخی از مدیریت‌ها در اردبیل مشخص شود.

وی در مورد پایان مهلت قانونی ریاست و دبیری مجمع بیان کرد: در این زمینه نیز تصمیم گیری هفته آینده انجام می‌شود و تکلیف چهارمین رئیس مجمع اعلام شده و در این زمینه فرد جدید معرفی می‌شود.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از تشکیل کنسرسیوم بانکی اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به پتروشیمی اردبیل خبر داد و گفت: قرار است با عاملیت بانک توسعه صادرات و همکاری 2 بانک صادرات و رفاه کارگران تسهیلات 565 میلیون دلاری این پروژه به سرمایه گذار پرداخت شود تا هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

پیرموذن با اشاره به نشست استاندار اردبیل و تعدادی از نمایندگان استان با وزیر ارتباطات افزود: قرار است مقدمات افزایش پهنای اینترنتی و خط‌‌ دهی مناسب تلفن همراه و ثابت در مناطق روستایی و جاده های مواصلاتی استان به ویژه جاده سرچم تقویت شود که قرار شد امکانات و تجهیزات مستهلک شده از چرخه خارج شده و امکانات جدیدی به ویژه تقویت آنتن‌دهی مناسب تلفن همراه با راه‌اندازی سایت‌های GPS انجام شود.

وی از سفر رئیس جمهور به کشور آذربایجان و اعزام یک هیئت بازرگانی و تجاری استان اردبیل به کشور آذربایجان خبر داد و گفت: در این زمینه قرار است به نمایندگی از اتاق ایران حسین پیرموذن حضور پیدا کرده و به تقویت و توسعه روابط با کشور همسایه و فعال کردن اتاق مشترک ایران با آذربایجان اقدامات لازم را انجام داده و با اختیار تام زمینه حرکت مفید و موثر را با رویکرد کارآمد فراهم بیاورد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon