آیت‌الله فقیهی: خبرگزاری‌ها نقش ولایت فقیه در حفظ ثبات جامعه اسلامی را نشان دهند

آیت‌الله فقیهی: خبرگزاری‌ها نقش ولایت فقیه در حفظ ثبات جامعه اسلامی را نشان دهند

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به مردم بگویند جامعه اسلامی با وجود ولایت فقیه دارای چه مصالح و جایگاهی است و نقش ولی فقیه در حفظ و ثبات نظام را نشان دهند آگاه شدن مردم سبب حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام می‌شود.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها و جایگاه آن در جامعه اظهار کرد: خبرگزاری و مطبوعات ارتباط خود را با حوزه علمیه و دانشگاه‌ها حفظ کنند تا مردم آگاه شوند زیرا این آگاهی سبب حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه آبروی مردم بسیار اهمیت دارد افزود: رسانه‌ها مواظب باشند قلمشان آبروی مرد را نبرد و هدفشان آگاهی مردم از اخبار باشد.

آیت‌الله فقیهی با اشاره به اهمیت رابطه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با حوزه علمیه بیان کرد: وظیفه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها است که با حوزه علمیه ارتباط داشته باشند و مصالح مردم را بیان کنند و سعی کنند که با اخبارخود سبب بی‌آبرویی مردم نشوند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به کارکرد رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در تبیین جایگاه ولایت فقیه عنوان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات باید مسئله ولایت فقیه را برای مردم روشن کنند و اهمیت آن را از لحاظ علمی نشان دهند و مصلحت‌های وجود آن را بیان کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به مردم بگویند جامعه اسلامی با وجود ولایت فقیه دارای چه مصالح و جایگاهی است و نقش ولی فقیه در حفظ و ثبات نظام را نشان دهند آگاه شدن مردم سبب حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خبرگزاری تسنیم خاطرنشان کرد: خود من اخبار خبرگزاری تسنیم را می‌خوانم و بابت خبرهای خوب این خبرگزاری  تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon