بختیاری: رسانه‌ها به مقابله با اسلام هراسی غربی‌ها بپردازند

بختیاری: رسانه‌ها به مقابله با اسلام هراسی غربی‌ها بپردازند

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی سپاه قم گفت: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باید چهره واقعی اسلام و انقلاب اسلامی را نشان دهند و در برابر اسلام هراسی‌های غربی‌ها ایستادگی کنند.

اکبر بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و اهمیت آن در جامعه اظهار کرد: رسانه‌ها در جهان افکار عمومی را جهت می‌دهند که باید سعی شود تا از آن‌ها در جهت نشر افکار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری استفاده مناسبی شود.

معاون فرهنگی سپاه قم با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در جهت مقابله با اسلام هراسی غربی‌ها افزود: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باید چهره واقعی اسلام و انقلاب اسلامی را نشان دهند و در برابر اسلام هراسی‌ غربی‌ها ایستادگی کنند و به مقابله با آن بپردازند.

بختیاری بیان کرد: مطبوعات و رسانه‌ها باید بتوانند محاسن انقلاب اسلامی در جهان را منعکس کنند و در جهت ترویج اسلام ناب محمدی و تشیع تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهت حل مشکلات مردم عنوان کرد: مطبوعات و رسانه‌ها می‌توانند با انتقادات سازنده خود کمک حال مسئولان باشند و در جهت بهتر انجام شدن امور به مسئولان یاری برسانند.

معاون فرهنگی سپاه قم تصریح کرد: مسئولان با نگاه به رسانه‌ها می‌توانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند و در جهت حل نقاط ضعف خود برآیند.

بختیاری با تاکید بر اهمیت خبر و کار اطلاع رسانی در جامعه خاطرنشان کرد: مسولان ما باید به بحث اطلاع رسانی و اهمیت آن در جامعه توجه کنند و رسانه‌ها نقش خود را در جامعه پیدا کرده و در جهت ترویج انقلاب اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon