تصاویر جدید از بازی رایانه‌ای «جاده جنگ»


تصاویر جدید از بازی رایانه‌ای «جاده جنگ»

خبرگزاری تسنیم: «جاده جنگ» نام یک بازی رایانه‌ای با محوریت مبارزه چریکان ایرانی با تروریست‌های «داعش» در خاک سوریه است که توسط استودیو نشانه تولید شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «جاده جنگ» نام یک بازی رایانه‌ای با محوریت مبارزه گروه چریکی ایرانی با تروریست‌های «داعش» در خاک سوریه است که توسط استودیو نشانه تولید شده است.

در خلاصه داستان این بازی آمده است: یک گروه تروریستی به‌نام «داعش» از سمت سوریه وارد کشور عراق می‌شود. هدف اصلی آنها ناامن کردن و اشغال مرز ایران است. گروهی چریکی از ایران برای تحقیق و مقابله به سوریه اعزام می‌شود. اما در این میان اتفاقاتی می‌افتد که آنها را مجبور به عملیاتی ناخواسته می‌کند.

کاراکترهای اصلی این بازی عبارتند از صالح عسگری (شخصیت اصلی، دستیار فرمانده، 32ساله)، حسین عباسی (فرمانده ارشد تیم، 47ساله)، امیرحسین جهانگیری (نیروی تحت امر، 35ساله)، سامان کشوری (نیروی تحت امر، 32ساله)، حیدر شرف‌الدین (38ساله، همسر و فرزندانش توسط تروریست‌ها کشته شده‌اند، وی از مدتها قبل با صالح عسگری همکاری نظامی داشته است) اسامه الکلبانی (فردی مرموز که اطلاعاتی از این شخص در دست نیست).

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران