پرداخت ۵۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بابت خرید محصولات کشاورزی

پرداخت 5500میلیارد ریال تسهیلات بابت خرید محصولات کشاورزی

خبرگزاری تسنیم: معاون اعتبارات بانک صادرات از پرداخت ۵۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بابت خرید محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: طی هشت ماه نخست امسال ۶۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه پرداخت شده است.

امیر یوسفیان معاون اعتبارات بانک صادرات ایران با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری‌ها درباه میزان پرداخت تسهیلات در این بانک، اظهار داشت: در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه طی ٨ماه نخست سال ٩٣ حدود ٢ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش 600 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال تا مورخ هشتم آبان ماه سالجاری، ١٩٨ هزار و ١٧ فقره وام ازدواج و تهیه جهیزیه را به متقاضیان پرداخت نموده و مانده کل پرداختی این بانک در سر فصل قرض الحسنه ازدواج بالغ بر ٥هزار و ٩٢ میلیارد ریال می باشد و این بانک مبلغ ٥٦٤ میلیارد ریال را در سایر سر فصل های قرض الحسنه همچون: درمان بیماری، تعمیر و ودیعه مسکن، کمک به زلزله زدگان ، اشتغالزایی، تجهیز مدارس و.... پرداخت کرده است.

معاون اعتبارات بانک صادرات همچنین گفت: این بانک ٨ هزار ٩٩٧ میلیارد ریال تسهیلات را در سرفصل های تسهیلات مسکن ایثارگران، خرید گندم و محصولات کشاورزی، صندوق توسعه ملی، بافت فرسوده، نوسازی مسکن روستایی و... پرداخت کرده است.

یوسفیان در ادامه افزود:بر اساس تفاهم نامه ای که بین این بانک و صندوق بازنشستگی کشور به امضا رسیده است مقرر شد در راستای رفع نیاز های بازنشستگان تعداد ٢ هزار فقره وام قرض الحسنه را به آنها پرداخت کند.

وی همچنین از اعطاس 5500 میلیارد ریال تسهیلات بابت خرید محصولات کشاورزی در بانک صادرات خبر داد و گفت: از اول سال تا کنون بیش از 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولید و صنعت و کشاورزی پرداخت کرده ایم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی