توزیع اقلام ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های سردسیر/جزییات بازسازی بیمارستان‌ها

توزیع اقلام ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های سردسیر/جزییات بازسازی بیمارستان‌ها

خبرگزاری تسنیم: مدیر برنامه ارتقا کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت با اشاره به آخرین جزییات بازسازی بیمارستان‌ها، از توزیع اقلام ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان‌های شهرهای مناطق کم برخوردار و سردسیر کشور خبر داد.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، علی ماهر با اشاره به توزیع اقلام ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان‌های شهرهای مناطق سردسیر کشور اظهار داشت: در حال حاضر مرحله استقرار اولیه طرح تحول سپری شده است و هم اکنون در مرحله نظارت بر ارزیابی برنامه هستیم، حدود 20 تیم ارزیاب از اول مهر ماه به استانهای کشور سفر کرده است و وضعیت هتلینگ را مورد ارزیابی قرار دادند. این در حالیست که در شروع برنامه، بازدید مقدماتی از 570 بیمارستان دولتی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه بازسازی تعمیرات در برخی از بیمارستان‌ها به اتمام رسیده است و در برخی هنوز در حال انجام است، افزود: برای خرید تجهیزات مربوط به هتلینگ مناقصه‌ها در حال انجام است و تمام سعی ما این است که تا پایان سال تمام تجهیزات مربوط به هتلینگ یعنی وسایل رفاهی بیماران خریداری شود.

ماهر خاطرنشان کرد: در مرحله اول توزیع اقلام 11 گانه هتلینگ، بیش از 738 بسته شامل تخت، کمد، تشک، پایه سرم، میز و پله کنار تخت که مربوط به وسایل رفاهی بیماران است که در 18 بیمارستان در شهرهای کمتر برخوردار مناطق سردسیر کشور (سردشت، نقده، بوکان، مشکین شهر، مهاباد، پیرانشهر، اشنویه و ...) توزیع شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon