سرویس مدارس کاشمر ساماندهی می‌شود

سرویس مدارس کاشمر ساماندهی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر کاشمر گفت: ساماندهی سرویس مدارس کاشمر در دستور کار قرار گرفته است.

سعید چیتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشمر اظهار کرد: هرساله انتقادات زیادی نسبت به وضعیت سرویس‌های مدارس در کاشمر وجود داشت که خوشبختانه امسال با ساماندهی مناسب و اخذ تائیدیه‌های لازم برای تمامی رانندگان، اکیپ‌های نظارتی از روز اول مهرماه فعال شد.

چیتی افزود: موضوع سرویس مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که 4 هزار خانواده کاشمری درگیر این موضوع هستند و لذا باید مدیریت و نظارت کافی در این موضوع اعمال شود.

وی سپس به ارائه آماری از سرویس‌های مدارس در کاشمر پرداخت و اظهار کرد: در مجموع 334 خودرو در قالب 617 سرویس شامل 44 دستگاه مینی بوس با 80 سرویس، 90 تاکسی درون شهری با 160 سرویس، 40 دستگاه آژانس بانوان با 127 سرویس و 160 دستگاه آژانس آقایان با 250 سرویس به جابجایی دانش آموزان می‌پردازند.

چیتی خاطرنشان کرد: از مجموع 334 راننده 288 نفر رانندگان بخش حمل و نقل، 42 نفر سایر مشاغل و چهار نفر هم کارمند هستند ضمن اینکه 34 نفر از این افراد کسانی هستتد که شغل خاصی نداشته و بیکار هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع 617 سرویس در کاشمر توسط این 334 خودرو انجام می‌شود اظهار کرد: گردش مالی این سرویس‌ها که چهار هزار دانش آموز را جابجا می‌کنند حدود 110 میلیون تومان در ماه است که از این میزان ، بیش از 95 میلیوت تومان آن به خود رانندگان می رسد و لذا امسال با ساماندهی مناسبی که انجام شد حق به حقدار رسید.

چیتی افزود: امسال کتابچه‌ای شامل مشخصات کامل رانندگان و سرویس‌های سال 93 تهیه خواهد شد که کار را برای سال آینده آسان خواهد کرد ضمن اینکه کمیته انضباطی هر هفته تشکیل جلسه داده و به شکایات رسیدگی می‌کند که تا کنون دو مورد تذکر گرفته و یک راننده هم از سرویس مدارس کنار گذاشته شده است.

انتهای پیام/ ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon