گردشگری تخصصی در شهرستان ماسال تقویت شود


گردشگری تخصصی در شهرستان ماسال تقویت شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ماسال با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های گردشگری نیازمند تقویت است، گفت: تقویت گردشگری تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری کشاورزی، شکار، مذهبی و تعریف تورهای گردشگری در شهرستان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماسال، محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری این شهرستان با تاکید بر تسهیل روند سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری شهرستان ماسال، اظهار کرد: مسئولان ادارات ذیربط باید با برنامه‌ریزی دقیق و دوری گزیدن از تعصبات بخشی موجبات تسهیل سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری و افزایش امکانات تفریحی و اقامتی را فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش صنعت گردشگری در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و ظرفیت‌های گسترده گردشگری شهرستان، افزود: توسعه صنعت گردشگری از اولویت‌های کاری فرمانداری شهرستان است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه ماسال ظرفیت‌های متنوع گردشگری دارد که باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه جذب گردشگران را فراهم کرد، گفت: شهرستان ماسال از جاذبه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف تاریخی، مذهبی، طبیعی، تنوع زیستی حیوانات گوناگون برخوردار است.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: تقویت گردشگری تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری کشاورزی، گردشگری شکار، گردشگری مذهبی و تعریف تورهای تعریف شده گردشگری می‌تواند تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان داشته باشد.

وی با اشاره به وجود محل شهادت میرزاکوچک خان جنگلی در ییلاقات ماسال، تاکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری مذهبی در این شهرستان بسیار مناسب است، وجود بقاع متبرکه شالماء، آقاسید ابراهیم قران، امام زاده شفیع و بسیاری از بقاع متبرکه دیگر در کنار مناظر فوق العاده طبیعی، فرصت مناسبی برای توسعه  گردشگری مذهبی فراهم می‌کند.

فرماندار ماسال بر لزوم تقویت امکانات رفاهی و زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگران در شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در جذب گردشگر باید تبلیغات در راستای معرفی بهتر و ارائه اطلاعات در مورد جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماسال و مسیرهای دسترسی به آنها بیشتر شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon