آموزش و پرورش همانند نظام سلامت نیازمند حمایت‌های ویژه است


آموزش و پرورش همانند نظام سلامت نیازمند حمایت‌های ویژه است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار کلاس درس سیستم گرمایشی نامناسبی دارند، گفت:‌این انتظار وجود دارد که دولت مشابه حمایت‌هایی را که از بحث بهداشت داشت در بحث آموزش‌وپرورش داشته باشد.

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی این رسانه اظهار داشت: 130 هزار کلاس درس در کشور سیستم گرمایشی مناسبی نداشته و با استفاده از بخاری گرم می‌شوند.

وی افزود:‌ انتظار داریم دولت در بودجه سال آینده اعتبارات کافی برای آموزش و پرورش لحاظ کند و در نشست نمایندگان مجلس با وزیر آموزش و پرورش بحث اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش و اختصاص اعتبارات مناسب مطرح شد.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاهد بودیم که دولت در بحث آموزش و سلامت اعتبارات کافی را اختصاص داد و حمایت‌های لازم را در این زمینه اعمال کرد،  هم‌اکنون این انتظار وجود دارد که چنین حمایتی از آموزش و پرورش صورت بگیرد چرا که نیروی انسانی محور توسعه پایدار در کشور است.

خضری افزود: در بودجه سال 93 مبلغ 200 میلیارد تومان بابت نوسازی، مقاوم سازی و تجهیز مدارس در نظر گرفته شد که این رقم اندک است. در بحث آموزش و پرورش باید اعتباری معادل 5 هزار میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی