امکانات ورزشی آستانه‌اشرفیه توسعه می‌یابد


امکانات ورزشی آستانه‌اشرفیه توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه ۵۲۰ میلیون تومان به تجهیز امکانات ورزشی آستانه‌اشرفیه اختصاص یافت، گفت: این اعتبار شامل ۲۲۰ میلیون تومان بودجه عمرانی و ۳۰۰ میلیون تومان به منظور تجهیز امکانات ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه، اسماعیل فتحی عصر امروز در نشست مشترک خود با هیئت‌های ورزشی که به‌ منظور دستیابی به راه‌ حلی مشترک برای تخصیص اعتبارات دریافتی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هدف بنده از آغاز فعالیت خود در شهرستان انجام کارها با محوریت دانش بوده است، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان از کسانی که با منطق و علم روز در توسعه همه‌جانبه ورزش شهرستان گام برمی‌دارند حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه ورزشی باید به سلاح علم تجهیز شود، افزود: برخی مسئولین تعهد دارند ولی برای تعهدشان آبرو نمی‌گذارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه بها دادن به هیئت‌های ورزشی گام نخست پیشرفت است، گفت: بنده به‌شخصه در شهرستان هیچ کاری را بدون هماهنگی با هیئت‌های ورزشی انجام نخواهم داد.

فتحی با اشاره به تخصیص قسمتی از اعتبار تبصره 22 به ورزش شهرستان، تصریح کرد: 220 میلیون تومان بودجه عمرانی و 300 میلیون تومان به منظور تجهیز امکانات ورزشی به ورزش شهرستان تخصیص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه ورزش شهرستانی که به اقتصاد پیوند نخورده باشد دچار مشکلات اساسی خواهد شد بیان کرد: هیئت‌های ورزشی با دانش به سمت بیان نیازهای خود بروند و با برگزاری جلسات تخصصی به دنبال درآمدزایی پیش روند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه، آماده‌سازی استخر شنای الغدیر آستانه‌اشرفیه را یکی از مهم‌ترین نیازهای ورزشی شهرستان دانست و تصریح کرد: آماده‌سازی این سالن حتی شهرستان را در امر درآمدزایی پشتیبانی می‌کند.

فتحی با اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت اماکن ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: ورود ورزشکاران به مجموعه‌های ورزشی باید شادابی را به آنها هدیه دهد، قصد داریم تا با مجموعه اقداماتی وضعیت دفتر مشترک هیئت‌های ورزشی را سامان دهیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی باید توجه بیشتری به ورزش روستاها داشته باشند، خاطرنشان کرد: ارتباط مناسب بین هیئت‌های ورزشی و دهیاران می‌تواند آن‌ها را در تأمین اعتبارات برای برگزاری برنامه‌های ورزشی کمک کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه در صورت مرتفع شدن نقایص سخت‌افزاری نام‌ برده به سراغ مشکلات نرم‌افزاری هیئت می‌رویم، افزود: هیئت‌های ورزشی مشکلات خود را به‌ صورت کلان با رسانه‌ها در میان بگذارند تا شأنیت شهرستان حفظ شود.

فتحی با تأکید بر اینکه بایداز فضاهای شهرستان استفاده بهینه کرد، گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت آموزش‌ وپرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توسعه ورزش استفاده کنیم.

وی افزود: صحبت‌هایی با رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه به منظور استفاده بهینه از ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان و استفاده چند منظوره از آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon