قیمت خرید تضمینی گندم تا ۱۲۰۰ تومان قابل بازنگری است

قیمت خرید تضمینی گندم تا 1200 تومان قابل بازنگری است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از نظر این کمیسیون قیمت خرید تضمینی گندم تا ۱۲۰۰ تومان قابل بازنگری است.

حسین نیازآذری با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی تسنیم درباره قیمت خرید تضمینی گندم اظهار کرد: پیش از این قیمت خرید تضمینی گندم 740 تومان بود که در حال حاضر این قیمت به 1150 تومان افزایش یافته است؛ البته از نظر کمیسیون کشاورزی قیمت خرید تضمینی گندم تا 1200 تومان قابل بازنگری است.
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه ایران کشور کم آبی است و این شرایط امروز تشدید شده است گفت: می‌توان با فرهنگ سازی مناسب و مدیریت مصرف و بهینه‌سازی مصرف در بخش‌های مختلف، کمبود آب را مدیریت کرد.
وی با اعلام اینکه در روزهای گذشته کمیسیون کشاروزی مجلس با وزیر نیرو جلسه‌ای داشت تا سند جامع آب کشور تدوین و به مجلس ارائه شود گفت: امید است در برنامه ششم توسعه کشور توجه لازم به آب و مصرف آن وجود داشته باشد.
این عضو کمیسیون کشاروزی مجلس تأکید کرد: همچنین باید زیرساختهای کشاورزی تغییر و به روزرسانی شود. باید در شهرها برنامه تصفیه آب و جمع‌آوری آب و فاضلاب در دستور کار قرار گیرد.
نیازآذری با اشاره به اینکه در تهران بیش از سه میلیون متر مکعب آب مصرف می‌‌شود گفت: شش تا هفت هزار متر مکعب این رقم می‌تواند به بخش کشاورزی بازگردد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه