روانخواه: از دربی تهران فقط یک نام باقی مانده است

روانخواه: از دربی تهران فقط یک نام باقی مانده است

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: دربی دیگر مثل سال‌های گذشته نیست و این بازی مدت‌هاست که فوتبالدوستان ایرانی را ناامید کرده است.

امید روانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دربی تهران که فردا برگزار خواهد شد، اظهار داشت: معتقدم از دربی فقط یک نام باقی مانده است و این بازی اصلاً با دربی‌های گذشته قابل قیاس نیست. این مسابقه یک زمان نماد فوتبال ایران بود ولی الان می‌بینید که چقدر کیفیت فنی آن پایین آمده است.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین یادآور شد: در حال حاضر ترس از باخت در هر دو تیم وجود دارد. همانطور که دیدید در دربی‌های گذشته به خاطر احتیاط تیم‌ها بازی خیلی بد و کسل‌کننده بود و بازی نظر تماشاگران را جلب نکرد.

وی پیش‌بینی خود از دیدار استقلال - پرسپولیس را به این صورت مطرح کرد: احتمال مساوی بیشتر است ولی من استقلالی هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده شود. امیدوارم دربی گل داشته باشد و از همه مهمتر اینکه دو تیم ترسو نباشند.

روانخواه افزود: هزاران نفر و میلیون‌ها بیینده در استادیوم و پای تلویزیون این مسابقه را تماشا می‌کنند. امیدوارم این بار همه چیز فرق کند و نمایش تیم‌ها تماشاگرپسند باشد. البته با این وضعیتی که فوتبال ایران دارد بعید می‌دانم این مسابقه چیز متفاوتی نسبت به بازی‌های اخیر داشته باشد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال که در سال‌های نه چندان دور سابقه گل زدن به پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت را دارد در این خصوص گفت: گل زدن در دربی برای هر بازیکنی شیرین است و خوشحالم که این افتخار نصیبم شد. من گل زدن در دو بازی رفت و برگشت را فراموش نمی‌کنم و جزو شیرین‌ترین خاطرات دوران ورزشی‌ام به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon