دستور جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی از زبان واعظی

دستور جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی از زبان واعظی

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات و عضو حقوقی شورای عالی فضای مجازی گفت: پیامک‌های انبوه در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی تعیین تکلیف و گزارش پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، در حالی بیستمین جلسه شورای عالی فضای مجازی قرار است امروز با حضور  سران قوا برگزار شود که گویا دیدگاه دولت در ارتباط با نقش این شورا تغییر کرده و  به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی جلسات این شورا تقریبا روی غلطک افتاده است.

در عین حال محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم با تأکید بر اینکه کل کشور و وزارت ارتباطات برای این شورا بهای بسیاری قائلند، اظهار کرد: فکر می‌کنیم شورای عالی فضای مجازی فصل‌الخطاب در این عرصه است و امیدواریم با رویکردی که دارد بتواند موجب ساماندهی عرصه مجازی شود.

وی با بیان اینکه در دو جلسه این شورا راجع به سیاست‌ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات بحث و تبادل نظر کردیم، گفت: جلسه امروز (شنبه) هم دستور جلسات مهمی نظیر تعیین تکلیف پیامک‌های انبوه و موضوعاتی که در ارتباط با پیامک‌هاست، دارد که از طریق سخنگوی این شورا می‌توان از آن مطلع شد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که پیامک‌های انبوه در جلسه گذشته بحث شد، آیا در این جلسه مجددا چنین موضوعی مطرح است؟، گفت: گزارشی از روند پیشرفت شبکه ملی اطلاعات هم ارائه می‌شود.

وی تأخیر در بررسی «پیوست فرهنگی» را آماده شدن زودتر شبکه پیامکی دانست و ابراز کرد: جلسه بعدی روی پیوست فرهنگی بحث خواهد شد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک