شناسایی ۶ باند کلاهبردار از بیمه ایران/سردسته باندها متواری هستند

شناسایی 6 باند کلاهبردار از بیمه ایران/سردسته باندها متواری هستند

خبرگزاری تسنیم: مدیر شعب بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۶ باند کلاهبردار از بیمه ایران و سایر بیمه‌ها خبر داد.

سرخاب حیدری در گفت وگو  با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار کرد: این باندها در یاسوج و سایر شهرهای ایران از شرکت های بیمه با ایجاد صحنه سازی های مختلف کلاهبرداری می کردند.

وی عنوان کرد: این باندها با صحنه سازی با اسامی افراد مختلف 5 میلیارد ریال پرونده پرداخت خسارت از بیمه ایران داشتند که شناسایی شدند و این مبلغ پرداخت نشد.

مدیر شعب بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از پرونده های تشکیلی این کلاهبرداران از بیمه ایران 15 میلیارد ریال بود که با شناسایی آنان تیرشان به سنگ خورد.

حیدری با اشاره به اینکه هم اکنون در این زمینه 20 نفر دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کلاهبرداران با نام افراد دیگری با صحنه سازی در بیمه های مختلف از جمله ایران پرونده سازی می کردند، از میزان مبالغ پرداخت شده هنوز اطلاعی نداریم ولی موضوع در دست پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سردسته های باند کلاهبردار 7 سال حکم زندانی برایش صادر شده، عنوان کرد: برخی از باندهای کلابردار اهل نورآباد ممسنی استان فارس هستند.

حیدری تصریح کرد: متاسفانه وقتی یک سامانه جامع در بیمه مرکزی وجود نداشته باشد یک کلاهبردار می‌تواند از بیمه‌های مختلف کلاهبرداری کند در غیر اینصورت موقعی یک فرد بخواهد در دو بیمه تشکیل پرونده دهد همه چیز باید در سیستم جامع بیمه ها مشخص باشد.

مدیر شعب بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در این زمینه گزارش دادند و ما نیز موضوع را با حساسیت پیگیری کردیم تا به نتیجه رسیدیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon