نشست تخصصی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در قزوین برگزار شد


نشست تخصصی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در قزوین برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: نشست تخصصی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نشست تخصصی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها پیش از ظهر امروز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین  و نیز با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهر سازی، استاندار قزوین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر قزوین و سایر مسئولان استانی در سالن جلسات جهاد کشاورزی برگزار شد.

سید قاسم بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه این نشست با اشاره به افزایش تلفات جاده‌ای اظهار کرد: آمارهای بدست آمده از تلفات جاده‌ای در کشور نشان دهنده این است که سالیانه بیش از 300 هزار نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: همچنین سالیانه تعداد بیشماری  نیز بر اثر تصادفات رانندگی، مصدوم، معلول و از کار افتاده می‌شوند که این آمارهای تکان دهنده حکایت از اهمیت ویژه ایمنی راه‌ها و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این زمینه دارد.

بی‌نیاز تصریح کرد: به طور میانگین در کشور روزانه 70 تا 80 کشته بر اثر تصادفات رانندگی داریم که باید با همفکری و تعامل استان‌ها این آمار و تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: باید نهادهای مردمی و تشکل‌ها در این زمینه وارد شوند و با همکاری دستگاه‌های ذیربط در راستای کاهش آمار تلفات رانندگی اقدام نمایند، همچنین آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ رعایت استاندارد و ایمنی راه‌ها باید آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهد تا سطح آگاهی دانش آموزان بالا رفته و اطلاعات خود را در اختیار خانواده خود نیز قرار دهند.

انتهای پیام/‌ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon