زمین بیمارستان سرمد کرج ۲۰ سال بدون تغییر باقی مانده است


زمین بیمارستان سرمد کرج 20 سال بدون تغییر باقی مانده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت:بیمارستان سرمد که ۲۰ سال تابلوی بیمارستان بر آن نصب شده بود، به هیچ عنوان کار دیگری انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیز اکبریان در جلسه شورای اداری استان البرز که ظهر امروز با حضور عضو هیئت مدیره پست کشور، امام‌جمعه کرج، استاندار البرز و مدیران ارشد استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اداره این استان و کلانشهر کرج باید به احداث بزرگراه‌ها و پروژه‌های عمرانی و نیز قطار شهری به طور ویژه توجه کرد.

وی افزود: در شهر امکاناتی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان پروژه‌ها را به انجام رساند که در این راستا باید شهرداری و تیم عمرانی استانداری اهتمام جدی داشته باشند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بحث بهداشت و درمان و تقویت بیمارستان‌ها در استان باید در اولویت قرار گیرد.

اکبریان با بیان اینکه رسیدگی و توجه به بخش بهداشت و درمان از کارهای خوب دولت محسوب می‌شود، گفت: هزینه‌های درمانی کاهش محسوسی یافته و این برای مردم قابل لمس است.

وی خاطرنشان کرد: اما در موضوع خروج از رکود چنین احساسی در مردم ایجاد نشده و ما همچنان در باتلاق رکود فرو می‌رویم.

وی با تاکید بر اینکه در بخش بهداشت و درمان فعالیت‌های خوبی انجام شده اظهار کرد: در زمین بیمارستان سرمد که 20 سال تابلوی بیمارستان بر آن نصب شده بود، به هیچ عنوان کار دیگری انجام نمی‌شود و اگر بنا به تغییر کاربری باشد در هر صورت باید مجتمع درمانی در آن مکان احداث شود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید اعتماد مردم را از دست دهیم، چراکه این موضوع پس از 20 سال برای مردم قابل قبول نیست و باید به این نکات توجه داشت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon