گل‌محمدی: با برنامه‌ریزی ضعیف و بد لیگ را خراب کردند و ما را آزار دادند

گل‌محمدی: با برنامه‌ریزی ضعیف و بد لیگ را خراب کردند و ما را آزار دادند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی این هفته مقابل پدیده خراسان قرار خواهد گرفت که یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم اصفهانی معتقد است لیگ امسال یکی از بی‌نظم‌ترین لیگ‌های سال‌های گذشته است و همین موضوع بازیکنان و مربیان را آزار داده است. گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن اظهارنظر در خصوص شرایط تیمش در این خصوص مواردی را عنوان کرده که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: وضعیت ذوب‌آهن چطور است؟

وضعیت ما بد نیست. با توجه به تعطیلی لیگ برتر، یک بازی دوستانه با سپاهان انجام دادیم که برای ما خوب بود. بچه‌ها آماده بازی با پدیده هستند و از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی دارند. امیدوارم مقابل پدیده بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. شرایط جدول به گونه‌ای است که پیروزی در این بازی خیلی به ما کمک می‌کند. البته این وضعیتی که به وجود آمده است کار ما و تمام تیم‌ها را سخت می‌کند.

تسنیم: کدام وضعیت؟

برنامه‌ریزی لیگ امسال واقعاً بد است و مربیان، باشگاه‌ها و بازیکنان را آزار دادند. در روزهای پیش رو باید چهار بازی فشرده انجام دهیم و بعد از آن لیگ برتر 54 روز تعطیل می‌شود! با این برنامه‌ریزی ضعیف و بد، واقعاً لیگ را خراب کردند. ما نمی‌دانیم چطور تمرین بدهیم، چگونه ریکاوری کنیم، چطور تمرینات را برنامه‌ریزی کنیم و  ... . اینها فقط بخشی از ده‌ها مشکلی است که ما داریم. امسال یکی از نامنظم‌ترین لیگ‌ها را دیدم و امیدوار مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فکری به حال این وضعیت کنند.

تسنیم: در مورد حریف فردای تیم‌تان پدیده چه صحبتی دارید؟

پدیده هم تیم خوبی است و بازی سختی در پیش داریم.

تسنیم: اینکه می‌گویند قرار است حدادی‌فر را با پیام صادقیان معاوضه کنید، صحت دارد؟

خیر، اصلاً اینطور نیست و این خبرها شایعه و کذب محض است.

تسنیم: نظرتان در خصوص انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران چیست؟

کرانچار رزومه خوبی داشته و شناخت خوبی از فوتبال ایران را دارد. امیدوارم او در تیم المپیک ایران هم موفق باشد.

تسنیم: کرانچار با کی‌روش دچار اختلاف نخواهد شد؟

فکر نمی‌کنم وقتی منافع ملی مطرح است، مشکلی پیش بیاید. هیچ مربی جرأت ندارد منافع ملی را زیر پا بگذارد. فکر نمی‌کنم مربیانی در سطح کی‌روش و کرانچار دچار مشکل شوند. امیدوارم آنها تعامل خوبی با هم داشته باشند.

تسنیم: در مورد تیم ملی و بازی دوستانه با کره جنوبی صحبت کنید.

من انتظار داشتم ایران تهاجمی بازی کند ولی مثل بازی‌های جام جهانی دوباره دفاع کردیم. البته بردن کره راحت نیست و ما برد مهمی به دست آوردیم که می‌تواند در آینده به ما کمک کند. با این حال تیم ملی هجومی بازی نکرد، هر چند که باید به سلایق و تفکرات سرمربی تیم احترام گذاشت.

تسنیم: فکر می‌کنید کی‌روش خودش علاقه‌ای به بازی هجومی ندارد یا اینکه ابزار این کار در اختیارش نیست؟

این را باید از سرمربی تیم ملی بپرسید. با این حال ما مهره‌های هجومی خوبی مانند جهانبخش، دژاگه، قوچان‌نژاد، شجاعی و ... داریم. این نفرات خلاقیت‌های خوبی دارند. فعلاً که تفکرات تیم ملی دفاعی است و باید دید در جام ملت‌ها با این روش نتیجه خواهیم گرفت یا خیر.

تسنیم: به نظر شما نتیجه می‌گیریم؟

گل نخوردن در فوتبال یک اصل است ولی مربیانی که فقط دفاع می‌کنند هیچ وقت جام نمی‌برند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon